Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@19:18:07 GMT

افزایش بودجه جهانی فناوری اطلاعات در سال ۲۰۱۹

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۲۵۴۹۷

افزایش بودجه جهانی فناوری اطلاعات در سال ۲۰۱۹

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از زد دی نت، تحقیقاتی که در این زمینه توسط موسسه مذکور صورت گرفته نشان می دهد شرکت های مختلف تجاری و نهادهای دولتی در سراسر جهان در سال ۲۰۱۹ آمادگی بیشتری برای صرف بودجه در حوزه فناوری اطلاعات دارند.

بر همین اساس، بیش از نیمی از پاسخ دهندگان گفته اند سازمان تحت مدیریت آنها قصد دارد بودجه بیشتری را در زمینه فناوری های مختلف مرتبط با فناوری اطلاعات هزینه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان، امنیت کماکان و مانند سال های گذشته محبوب ترین حوزه است و ۶۳ درصد پاسخ دهندگان اولویت اول را به آن داده اند.

بعد از امنیت، استفاده از خدمات کلود در رتبه دوم اهمیت قرار گرفته است و ۴۸ درصد پاسخ دهندگان به آن اشاره کرده اند. رتبه سوم نیز با ۴۴ درصد به آموزش داخلی کارکنان برای افزایش مهارت های آنها درحوزه فناوری اطلاعات اختصاص یافته است.

کارشناسان تک پرو ریسرچ معتقدند از جمله علل اصلی افزایش اقبال به صرف بودجه در حوزه فناوری اطلاعات می توان به تحول اساسی کسب و کارها به علت همه گیرشدن فناوری های مبتنی بر  آی تی و افزایش درآمد اشاره کرد.

صاحبان مشاغل همچنین امیدوارند توجه به آی تی موجب شود تا آنها با سرعت بیشتری شاهد بازگشت سود حاصل از سرمایه گذاری های خود باشند.

کد خبر 4391569

منبع: مهر

کلیدواژه: امنیت اطلاعات تجارت الکترونیک فناوری اطلاعات مردم علیه احتکار نوآوری تحقیقات علمی فناوری فضایی صنعت خودروسازی ناسا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گوگل امنیت اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سلول بنیادی اینترنت زیست فناوری شرکت دانش بنیان تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۵۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی

به گزارش خبرنگار مهر، چیپ یا همان تراشه ها، یک قطعه الکترونیکی حیاتی و کوچک اند که وظیفه پردازش اطلاعات را عهده دار است. تراشه ها در صنایع مختلف خودروسازی، پزشکی، انرژی و همچنین تولیدات مبتنی بر فناوری اطلاعات همانند کارت‌های هوشمند ملی، کارت‌های بانکی و یا در تولید قطعات خودرو و هواپیما، دستگاه‌های اینترنت اشیا و بسیاری از تجهیزات مخابراتی کاربرد دارند.

در یک دهه اخیر بسیاری از کشورها برای بومی سازی و تولید «ریزتراشه‌های خاص» ورود کرده اند و اصطلاحاً وارد یک «جنگ فناوری» در حوزه ساخت تراشه‌های پیشرفته شده اند.

کد خبر 6089735 ندا نظری

دیگر خبرها

  • نرخ ناباروری زنان جوان آمریکایی در حال افزایش است
  • موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی
  • آینده ارزهای دیجیتال: چگونه بلاکچین صنایع مختلف را متحول می‌کند؟
  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • ریزش ۱۰۰ دلاری طلای جهانی
  • واردات قهوه ۷۵ درصد افزایش یافت
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات