Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@09:13:30 GMT

یورش سیامک آقایی در تالار اندیشه

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۲۵۵۵۱

یورش سیامک آقایی در تالار اندیشه

سیامک آقای کنسرت «یورش» را با همراهی گروه «کوشه» در تالار اندیشه حوزه هنری روی صحنه برد. ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، کنسرت "یورش" با آهنگسازی و سرپرستی سیامک آقایی 8 و 9 شهریور در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد. در این برنامه دانیال معمارنژاد (خواننده)، شروین مهاجر (کمانچه)، مهرزاد اعظمی‌کیا (کمانچه آلتو)، میثم ملکی (تار)، پیام جوانی (تارباس)، نیما جوزی (نی) و همایون جهانشاهی (تنبک)،  سیامک آقایی  را همراهی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه با قطعه «پیشواز» آغاز شد و در ادامه با همراهی دیگر سازها قطعه «مناجات نامه» نواخته شد. سپس ساز و آواز با همراهی سنتور اجرا شد. بعد از آن سیامک آقایی و گروه «کوشه»  قطعه «باز عشق» را با تنظیمی جدید برای ارکستر ایرانی نواختند. بعد از این قطعه پر انرژی، ساز و آواز دیگری اجرا شد، این بار با همراهی تار. بعد از این تصنیف پر انرژی «هاله مهتاب» نواخته شد و دوباره ساز و آوازی دیگر و بعد از ساز و آواز قطعه بدون کلام و پرشور «ما به ناگاه روزی...» اجرا شد.

بخش پایانی اجرا با یک ساز و آواز این بار با کمانچه و کمانچه آلتو آغاز شد در پایان ساز و آواز قطعه «یورش» اجرا شد که با استقبال مخاطبان همراه بود؛ قطعه‌ای پر جنب و جوش که با موضوعی اجتماعی و  مرتبط با شرایط امروز ساخته و پرداخته شده بود.

نکته شاخص این برنامه اجرای 4 ساز و آواز بودو فرمی از موسیقی ایرانی که در اجراهای موسیقی ایرانی چندان خبری از آن نیست. همچنین حضور هنرمندان جوان از نکات شاخص این اجرا بود. اغلب هنرمندانی که در این برنامه سیامک آقایی را همراهی کردند، نوازندگان جوانی بودند که تجربیات اولشان را در عرصه اجرا پشت سر می‌گذارند. سیامک آقایی در نظر دارد مشابه تور «باز عشق» این برنامه را هم در شهرهای مختلف ایران روی صحنه ببرد.

از چهره‌های حاظر در این اجرا می‌توان به محمدرضا درویشی، هومان اسعدی، مینا افتاده رویا حلاج، ارژنگ سیفی‌زاده، اصغر عربشاهی و کامران منتظری اشاره کرد.

انتهای پیام/

R33357/P1439/S4,40/CT12 واژه های کاربردی مرتبط موسیقی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موسیقی موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۵۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۰ درصدی جوجه‌ریزی در استان همدان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، گفت: در ۷ روز نخست سال جاری ۷۰۸ هزار قطعه جوجه‌ریزی انجام شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، رضا بهراملو صبح امروز در دومین جلسه قرارگاه امنیت غذائی در سال 1403 با بیان اینکه در 7 روز نخست سال جاری، 708 هزارقطعه جوجه‌ریزی انجام شده از تحقق 100 درصدی جوجه ریزی استان بر اساس برنامه ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد. 

وی با اشاره به اینکه این مهم نشان از افزایش تولید گوشت مرغ در استان دارد افزود: در ماه‌های اخیر رکورد جوجه‌ریزی در استان شکسته شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان ضمن اعلام رتبه برتر کشوری در این زمینه، یادآور شد: سهم استان همدان از جوجه ریزی کشور معادل 2.1 درصد است و بر اساس این سهمیه بندی بایستی ماهانه 3024 هزار قطعه جوجه ریزی در استان انجام شود که خوشبختانه با برنامه‌ریزی مدون ابلاغی تا این تاریخ 708 هزار قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان انجام شده که معادل 100 درصد برنامه ابلاغی است.

وی در پایان تاکید کرد: با برنامه‌ریزی دقیق منطبق با نقشه راه تولیدات کشاورزی استان در ماه‌های آینده طبق جدول زمان‌بندی جوجه‌ریزی‌ها انجام خواهد شد و مشکلی در تامین گوشت مرغ استان نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «شیدا شدم» شهرام ناظری / «سوته دلان» ایرج بسطامی / «نوروز» عالم قاسم اف / «عطارد» کیتارو / «باد» کریزی آکوردئون تریو
  • انجام بیش از ۷۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های همدان
  • فضای شهر سیدنی کاملاً رمضانی است / همراهی جدی دولت با برنامه‌های رمضانی
  • ۷۰۸ هزار قطعه جوجه‌ریزی در همدان انجام شده است
  • تحقق ۱۰۰ درصدی جوجه‌ریزی در استان همدان
  • جوجه‌ریزی ۷۰۰ هزار قطعه‌ای در هفت روزه نخست سال در همدان
  • اکبر گلپا؛ خاموشی صدایی که در گلهای رادیو گل کرد
  • تحقق شعار"جهش تولید" در اولویت برنامه‌های زامیاد قرار دارد/ توسعه و بهبود سبد محصولات زامیاد در دوره جدید مدیریتی
  • اجرای بداهه مناجات ابوسعید ابوالخیر با پروردگار/علیرضا قربانی: امیدوارم لایق محبت‌های مردم ایران باشم
  • موزه ملک تا ساعت ۲۱ امشب باز است