Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@11:19:51 GMT

230 متر حفاري تونل دوم راه کربلا پايان يافت

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۲۵۵۷۲

230 متر حفاري تونل دوم راه کربلا پايان يافت

خبرگزاري آريا - ايلام - ايرنا - مديرکل راه و شهرسازي استان ايلام گفت: پيمانکار پروژه احداث تونل دوم راه کربلا با جديت در حال فعاليت است و تاکنون 230 متر از اين تونل حفاري شده است.

علي اصغر کاظمي روز يکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا اظهار اظهار داشت: عمليات بهسازي محورهاي گوناگون ايلام بويژه مسير ايلام - مهران براي دسترسي راحت و ايمن به مرز تا پيش از آغاز آيين اربعين حسيني با پيشرفت فيزيکي مناسب در بخش هاي مختلف در دست اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: هم اکنون پيمانکاران قطعات مختلف به صورت شبانه روزي در تلاش هستند تا بخش زيادي از اين مسير را قبل از ايام اربعين تکميل کنند.
مديرکل راه و شهرسازي ايلام تاکيد کرد: از مجموع 120 کيلومتر مسير جاده ايلام - مهران تاکنون بيش از 85 کيلومتر از اين محور تکميل و چهارخطه شده و زير بار ترافيک رفته است.
کاظمي يادآور شد: عمليات چهارخطه کردن قطعه اول (مهدي آباد تا ماربره) که شامل حفاري تونل و ترانشه برداري به طول 11 کيلومتر است با جديت در حال انجام است که تلاش مي شود تا قبل از اربعين امسال پنج کيلومتر از اين مسير زير بار ترافيک رود.
وي در خصوص وضعيت حفاري تونل دوم راه کربلا گفت: اين تونل به طول 700 متر به صورت موازي با تونل قبلي در راستاي چهارخطه شدن محور ايلام - مهران (محور اربعين) با پيشرفت مناسب در حال حفاري بوده و تاکنون بيش از 230 متر از اين مسير حفاري شده است.
مديرکل راه و شهرسازي استان ايلام اضافه کرد: قطعه دوم از محور ماربره تا جندالله نيز داراي 60 درصد پيشرفت فيزيکي است که با تلاش شبانه روزي تيم کاري در اين محور پيش بيني مي شود تا قبل از اربعين امسال 70 درصد از اين محور تکميل و زير بار ترافيک رود.
کاظمي ادامه داد: قطعه سوم نيز که شامل هشت کيلومتر بهسازي در اين مسير بوده هم اکنون با پيشرفت فيزيکي نزديک به مناسب توسط قرارگاه خاتم انبياء در دست اقدام است.
به گزارش ايرنا، در حال حاضر 111 کيلومتر بزرگراه، 670 کيلومتر راه اصلي، 891 کيلومتر راه فرعي و يک هزار و 770 کيلومتر راه روستايي در استان ايلام زير بار ترافيک است.
3032/6119
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۵۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ۴۲۴ کیلومتر طول بزرگراه و ۳۵ کیلومتر طول آزاد راه‌های استان آذربایجان غربی است؛ اظهار کرد: در یک سال گذشته ۷ نقطه پر تصادف وحادثه خیز آزاد راهی و ۳ نقطه بزرگ راهی و ۲ نقطه نیز در راه‌های اصلی استان رفع خطر یا آشکار سازی شده است.    وی خاطر نشان کرد: برای رفع یا آشکار سازی ۱۲ نقطه حادثه خیز و پرتصادف استان طی سال گذشته در مجموع ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.    این مقام مسئول با اشاره به اینکه نصب نیوجرسی در سطح راه‌های استان با هدف ارتقای ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای به صورت مستمر انجام می‌شود، خاطر نشان کرد: طی یک سال گذشته در ۱۲ نقطه از محور‌های مواصلاتی استان عملیات نصب سیستم روشنایی جدید انجام شد.    مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اجرای سیستم‌های روشنایی در محور‌های برون شهری در راستای ارتقای ایمنی تردد ضروری است، افزود: برای اجرای این ۱۲ عملیات که ۱۰ عملیات در مسیر بزرگراهی و ۲ عملیات در مسیر راه اصلی بوده اعتباری به ارزش ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.    وی اظهار کرد: در این مدت در مجموع ۳۷۹۴ کیلومتر خط کشی در محور‌های مواصلاتی استان با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال انجام شده که ۵۷ کیلومتر محور آزاد راهی،۱۵۳۶ کیلومتر محور بزرگراهی، ۷۸۱ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۱۴۲۰ کیلومتر نیز راه روستایی آسفالته است.   دست نشان یاد آور شد: همچنین در این مدت تعداد ۹۵۸۸ عدد تابلو علایم ایمنی و ترافیکی با اعتبار ۹۵ میلیارد ریال، تعمیر و نصب شد.   وی ادامه داد: نصب یا تعمیر ۳۷۷ مترمربع تابلوی اطلاعاتی طی سال ۱۴۰۲ در محور‌های مواصلاتی استان با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال از دیگر اقدامات شاخص اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان غربی در زمینه ارتقاء ایمنی راه‌ها طی سال گذشته بوده است.

دیگر خبرها

  • کندوان یکطرفه شد
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان
  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان