Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@15:56:47 GMT

سایت مالایی زبان خبرگزاری قدس رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۲۵۹۴۳

سایت مالایی زبان خبرگزاری قدس رونمایی شد

خبرگزاری میزان- مراسم رونمایی از سایت مالایی زبان خبرگزاری قدس امروز با حضور سخنگوی وزارت امور خارجه و جمعی از شخصیت‌ها برگزار شد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، مراسم رونمایی از سایت مالایی زبان خبرگزاری قدس با حضور بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه، زهرا مصطفوی رئیس جمعیت دفاع از ملت فلسطین، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی، خالد القدومی نماینده جنبش حماس و جمعی از اصحاب رسانه امروز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، سایت مالایی زبان خبرگزاری قدس از ۲ ماه پیش به صورت آزمایشی راه‌اندازی شده بود که از امروز این سایت به صورت رسمی فعالیت رسانه‌ای خود را در آستانه چهل سالگلی انقلاب اسلامی شروع کرد.

زبان مالایی زبان رسمی مالزی و اندونزی است که بیش از ۳۰۰ میلیون نفر به این زبان تکلم می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه زهرا مصطفوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۵۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، «ماجرا» فصلنامه تاریخی-سیاسی به مدیرمسئولی محمدمهدی دادمان و سردبیری جواد موگویی است که اولین شماره آن با عنوان «پیروزی بدون جنگ؛ رهبر انقلاب چگونه ایران را از جنگ‌ها عبور می‌دهد؟» منتشر شده است.
مراسم رونمایی از اولین شماره این مجله فردا یکشنبه 9 اردیبهشت ماه با حضور علی باقری کنی معاون سیاسی وزارت امورخارجه، منوچهر متکی نماینده مجلس و وزیر اسبق امورخارجه، محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، جواد موگویی تاریخ‌نگار و پژوهشگر، و جمعی دیگر از هنرمندان و مدیران در خانه اندیشه ورزان جوان برگزار خواهد شد.

کیانوش رضایی کد خبر: 1228571 برچسب‌ها حوزه هنری مجله اجتماعی

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین رونمایی می‌شود
  • شکست سکوت رسانه‌های فارسی زبان در برابر اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • رسانه عبری: چین ارتش اسرائیل را به پهپاد مجهز می‌کند
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • ربات هوشمند خودروسازی چینی چری رونمایی شد
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود
  • رسانه عرب زبان: تل‌آویو در پرونده «آنروا» سیلی محکم خورد
  • دفترچه سوالات هنر و زبان‌های خارجی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد + لینک سایت sanjesh.org