Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@12:47:26 GMT

پلیس فرد ربوده شده در قوچان را آزاد کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۲۶۲۹۱

پلیس فرد ربوده شده در قوچان را آزاد کرد

سردار سرتیپ قادر کریمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آدم ربایی هشتم شهریور جاری در میدان ورزش شهر قوچان رخ داده بود.
وی گفت: با توجه به تحقیقات پلیس، آدم ربایان با انگیزه اختلاف مالی مردی 37ساله را در این محل ربوده و در تماس با خانواده گروگان درخواست مبلغ 500 میلیون ریال داشتند.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: کارآگاهان پلیس در نتیجه تحقیقات یکی از متهمان پرونده را شناسایی و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همدستان این متهم نیز که پلیس را دریک قدمی خود می دیدند گروگان را رها کرده و متواری شدند.
وی گفت: جستجوی پلیس برای دستگیری متهمان فراری ادامه دارد.
قوچان در فاصله 125 کیلومتری شما مشهد واقع است.
1858/7505
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت آدم ربایی خراسان رضوی شناسایی و دستگیر فرمانده انتظامی مشهد رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۶۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر

سرهنگ سید جعفر افضلی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت تعدادی اراذل و اوباش در امر سرقت‌های خشن و تهیه و توزیع موادمخدر در سطح شهرستان بابلسر و دیگر شهرستان‌های مازندران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیس، ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری ماموران اطلاعات سپاه شهرستان، رد سه متهم اصلی این پرونده از اراذل و اوباش سابقه دار را شناسایی کردند.

سرهنگ افضلی با اشاره به اقدامات فنی، اطلاعاتی و شناسایی مخفیگاه متهمان از هماهنگی قضائی در این خصوص خبر داد و گفت: ماموران امنیت عمومی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه شهرستان موفق به دستگیری هر سه اراذل و اوباش شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از کشف دو قبضه سلاح گرم به همراه ۴ قبضه قمه و مقادیری قابل توجهی موادمخدر از متهمان خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • هیچ نظر قاطعی در خصوص ربوده شدن «یسنا» وجود ندارد
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • سرقت خودرو در پوشش مسافر
  • ردپای مرد طلبکار در آدم‌ربایی میلیاردی
  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • صد و شصتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • آدم‌ربایی برای گرفتن ۵۰ میلیارد تتر
  • آدم‌ ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر