Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@03:40:24 GMT

ضرورت تدوین سند جامع زیباسازی و برنامه‌ریزی بر اساس آن

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۲۷۳۴۵

ضرورت تدوین سند جامع زیباسازی و برنامه‌ریزی بر اساس آن

لایحه تفریغ بودجه سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان در چهل و هفتمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لایحه تفریغ بودجه سال ۹۶ و گزارش‌های بازرس قانونی و حسابرسان از عملکرد سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان ضمن اعلام نظریات کمیسیون‌های شهرسازی، معماری و عمران و بهداشت، سلامت و خدمات شهری صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی طهرانی، معاون امور مالی و  اقتصادی شهردار اصفهان با بیان اینکه سازمان زیباسازی طی شش ماه از سال ۹۶ تقریباً تعطیل بوده و در سرگردانی به سر می ‌برده است، اظهار کرد: در این بازه زمانی این سازمان درآمد نداشت و بدهی‌های آنبه پیمانکاران از سال ۹۴ هنوز پابرجاست. حجم بالای بدهی ها منجر شد که سازمان زیباسازی توان اجرای پروژه را نداشته باشد.

معاون امور مالی و اقتصادی شهردار اصفهان با بیان اینکه تا پایان سال جاری حجم بالایی از بدهی های سازمان زیباسازی را پرداخت می‌کنیم، ادامه داد: ساماندهی جدی این سازمان در دستور کار است.

نصیر ملت، رییس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان نیز با بیان اینکه میزان هزینه‌ها و درآمد سازمان زیباسازی هم‌خوانی ندارد، گفت: سند جامع زیباسازی باید تدوین و بر اساس آن برنامه‌ریزی شود.

وی ادغام سازمان زیباسازی و سازمان پارک‌ها و فضای سبز را نادرست اعلام کرد و گفت: ما در این زمینه تجربه ادغام سازمان ها را در حوزه فرهنگی و اجتماعی داشتیم و تجربه خوبی نبوده است.

در نهایت تفریغ بودجه سال ۹۶ سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با ۱۱ رای تصویب شد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تفريغ بودجه سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان شورای شهر اصفهان اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۷۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری بیش از ۴۵۰ مورد زوائد بصری در قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، منجم گفت: با توجه به اینکه، نصب تابلو‌ها و بنر‌های تبلیغاتی غیرمجاز برای عابران پیاده و افرادی که قصد تردد در پیاده‌رو‌ها را دارند و یا بر روی تیر‌های برق ودرختان نصب می‌شود خطرآفرین است در همین راستا سازمان زیباسازی در چند مرحله اقدام به تذکرات و اخطار‌های کتبی می‌نماید که در صورت عدم‌همکاری اقدام به جمع آوری تابلو‌های غیرمجاز می‌کند.

به گفته وی، از ابتدای امسال تا کنون ۴۵۰ تابلو، بنر و موانع فیزیکی غیرمجاز از سطح شهر جمع آوری شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از اصناف وکسبه خواست از نصب تابلو‌های غیرمجاز و غیراستاندارد در پیاده روها، تیر‌های برق که ناایمن هستند، خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می شود
  • جمع آوری بیش از ۴۵۰ مورد زوائد بصری در قزوین
  • کاهش طلاق در دو سال اخیر/ تدوین دفترچه برای دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • تدوین برنامه مراقبت از راه دور نوزادان نارس بعد ازترخیص در اصفهان
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران