Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@03:32:00 GMT

اعزام ۱۸ نفر از مربیان خانه های نور به قم

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۲۷۳۸۲

اعزام ۱۸ نفر از مربیان خانه های نور به قم

سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد خوزستان، از اعزام ۱۸ نفر از مربیان و مدیران خانه های نور استان به قم خبر داد و اظهار داشت: این افراد جهت شرکت در دوره ارتقای مربیان خانه های نور اعزام می شوند.

حسن یوسفی، سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد خوزستان، با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز گفت: دوره ارتقای مربیان سطح عمومی خانه های نور در دو بخش خواهران و برادران با رویکرد تقویت بینش و دانش قرآنی در استان قم برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه دوره آموزشی خواهران از 12 تا 14 شهریور و دوره آموزشی برادران 14 تا 16 شهریور برگزار می شود، تصریح کرد: سهمیه استان خوزستان 18 نفر شامل هشت خواهر به همراه یک کارشناس و هشت برادر به همراه یک کارشناس است.

 

یوسفی، اضافه کرد: در این دوره شرکت کنندگان در 16 ساعت آموزشی با روش های فهم و برداشت از قرآن، مطالعه و تحقیق در قرآن و منبع شناسی، ترجمه قرآن، تحلیل واژگان و ترجمه قرآن و تدریس درس نامه فهم زبان قرآن آشنا می شوند.

 

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم این دوره به صورت 32 ساعت آموزش غیرحضوری است، افزود: در این مرحله خداشناسی در قرآن، فرجام شناسی در قرآن، انسان شناسی در قرآن، عدالت، حکومت داری و بیت المال در قرآن، جهان شناسی در قرآن، جامعه شناسی در قرآن، سبک زندگی عمومی در قرآن، تحلیل و بررسی جامع نظام موضوعی قرآن، تاریخ و علوم قرآن، آشنایی با تفسیر و مفسران قرآن، بررسی شبهات قرآن همراه با پاسخ ها و روش شناسی حفظ و ترجمه قرآن آموزش داده می شود.

 

سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد خوزستان، عنوان کرد: از امتیازات شرکت در این دوره اعطای گواهی نامه معتبر، اولویت تدریس در کانون های فرهنگی هنری مساجد و اعطای امتیاز ویژه در سامانه بچه های مسجد جهت بهره مندی از خدمات سامانه است.

 

لازم به ذکر است، گروه خواهران به سرپرستی خانم عباسی امروز (11 شهریور) به استان قم اعزام شدند و گروه برادران هم به سرپرستی سعید منجزی چهارشنبه (14 شهریور) اعزام می شوند.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس غدیر استیضاح عید غدیر غدیر خم هرمزگان استان همدان روزنامه اردبیل حسن روحانی دوره آموزشی قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۷۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین دوره آزمون حفاظ قرآن کریم در گلستان

دریافت 12 MB کد خبر 6096109

دیگر خبرها

  • اعزام ۹۲۸ زائر حج تمتع از استان بوشهر به جده
  • نوزدهمین دوره آزمون حفاظ قرآن کریم در گلستان
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم