Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@17:46:35 GMT

وقتی دانلود از پلی‌استور سخت می‌شود!

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۲۷۸۳۷

وقتی دانلود از پلی‌استور سخت می‌شود!

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که پس از مراجعه به فروشگاه اینترنتی گوگل پلی‌استور و یافتن برنامه موردنظرتان، قادر نباشید اپلیکیشن مذکور را دانلود و برروی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

به گزارش ایسنا، کاربران بسیاری در فضای مجازی همواره از عدم توانایی آن‌ها به دانلود برخی از اپلیکیشن ها در برخی مواقع گله و شکایت دارند و حالا کارشناسان فعال در حوزه فناوری به آن‌ها راهکار بسیار ساده و آسانی را پیشنهاد کرده‌اند تا درصورت بروز این اتفاق، به سرعت بتوانند اپلیکیشن موردنظرشان را در گوگل پلی استور پیدا کرده و دانلود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا کاربران باید بدانند که مشکل از گوشی آن‌هاست نه گوگل پلی استور یا اتصال آن‌ها به اینترنت! سپس، کاربران برای این کار باید  به تنطیمات گوشی هوشمند خود رفته، قسمت اپلیکیشن‌ها ( apps) را باز کرده و وارد بخش گوگل پلی استور شوند. آن‌ها در این قسمت، زیرمجموعه‌های زیادی را مشاهده خواهند کرد که باید برروی حافظه ( storage) کلیک کرده و هر دو گزینه clear cache  و clear data را بزنند.

پس از اتمام این مراحل، حالا تمامی برنامه‌های فعال گوشی خود را ببندید و گوشی را یک بار خاموش و روشن ( Restart) کنید و سپس به فروشگاه گوگل پلی استور مراجعه کرده و اپلیکیشن موردنظر خود را دانلود کنید. هم‌اکنون اپلیکیشن‌های مدنظر شما به راحتی دانلود و نصب خواهند شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دانلود از پلی استور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۷۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده بیش از ۴۵ هزار شهروند و گردشگر از «اصفهان من» در نوروز ۱۴۰۳

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری، اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: نسخه جدید اپلیکیشن «اصفهان من» نوروز ۱۴۰۳ به بهره‌برداری رسید و بیش از ۴۵ هزار نفر از گردشگران و شهروندان از این اپلیکیشن استفاده کردند.

سعید فردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به افزایش قابلیت‌های اپلیکیشن «اصفهان من» و میزان نصب آن توسط شهروندان اصفهانی و گردشگران اظهار کرد: افزایش بیش از ۲۰ هزار نصب نسخه اندروید این اپلیکیشن نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیانگر استقبال گردشگران و شهروندان است.

وی با اشاره به استفاده بیش از ۴۵ هزار نفر شهروند و گردشگر از سامانه اصفهان من در نوروز ۱۴۰۳ افزود: نسخه جدید این اپلیکیشن نوروز سال جاری به بهره‌برداری رسید و بیش از ۴۵ هزار نفر از گردشگران و شهروندان از آن استفاده کردند.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری، اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان‌ با اشاره به قابلیت‌های نسخه جدید اصفهان من و ارتقای آن نسبت به نسخه قبلی تصریح کرد: این قابلیت‌ها شامل، تغییر و بهبود UI بهبود UX، ایجاد قسمت ویژه نوروز برای ارائه خدمات و اطلاعات به گردشگران، ایجاد قسمت اطراف من به‌صورت مکان‌مند، اصلاح و بهبود فرایند لاگین و شناسایی مخاطبان و نظرسنجی الکترونیکی از گردشگران برای خدمات باغ فدک و ناژوان است.

فردانی ادامه داد: ارتقای قابلیت‌های این اپلیکیشن (نسخه آزمایشی اصبات، نسخه آزمایشی بزن بریم)، افزایش خدمات شهروندی همچون پرداخت عوارض نوسازی، کسب بودجه‌ریزی مشارکتی، ثبت پلاک خودروها در هنگام معاینه فنی، افزایش نقاط جانمایی شده روی نقشه همچون مراکز معاینه فنی خودرو، پایانه‌های مسافربری، ایستگاه اتوبوس و تاکسی، مراکز خرید، تجمیع خدمات از جمله زمان رسیدن اتوبوس و تعرفه اتوبوس و آرامستان نیز از دیگر قابلیت‌های نسخه جدید اپلیکیشن اصفهان من است.

وی گفت: نسخه اندروید اپلیکیشن «اصفهان من» از کافه بازار و مایکت و نسخه وب آن نیز از آدرس app.isfahan.ir قابل دسترس است.

کد خبر 744862

دیگر خبرها

  • بازوی حامی باش، راهکار جدید اپلیکیشن بله برای حمایت از کودکان
  • شهرداری زباله‌های قابل بازیافت شهروندان تهرانی را می‌خرد!
  • قابلیت دانلود تلوبیون نیاز به توسعه زیرساخت دارد
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  • تلگرام میلیاردی می‌شود
  • وایبر از تلگرام و واتساپ سبقت گرفت!
  • اپل اشتباهش را پذیرفت
  • استفاده بیش از ۴۵ هزار شهروند و گردشگر از «اصفهان من» در نوروز ۱۴۰۳
  • پرچمدار جدید گوگل با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای
  • سرعت دانلود و آپلود این گوشی از آیفون۱۵ بالاتر است!