Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

حسن خلیل آبادی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان این که متاسفانه شاهد آن هستیم که یک هفته‌ای است که آب چشمه ۷ هزار ساله چشمه علی خشک شده است گفت: کارشناسان پیش بینی کرده بودند که ادامه خط ۶ مترو سبب لطمه دیدن آثار باستانی منطقه ری می شود و کارشناسان بارها تاکید کردند که حرکت تی بی ام  موجب خشک شدن چشمه علی می شود اما می گویند که خشکسالی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که چشمه علی آنقدر آب داشت که حتی در ابتدا تصاویری منتشر شد که کارگران و دستگاه‌های مترو در حال غرق شدن بودند که مجبور شدند از موتور پمپ استفاده کنند گفت: حالا با این چشمه کاری کردند که با خوشحالی عکسی آوردند که آب به چشمه برگشته است و از همه بدتر مدیر مترو مصاحبه کرده است که خشک شدن چشمه علی ربطی به مترو ندارد.

وی افزود: از شهردار تهران می خواهم که از خشک شدن این میراث ۷ هزار ساله تهران جلوگیری کند.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۷۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان کابل‌های مترو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ فرمانده یگان حفاظت مترو تهران گفت:سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند.

سرهنگ لک افزود: ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

وی گفت: با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

او افزود: پس از اخذ دستور قضایی سارقان برای ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان کابل‌های مترو
  • خط ۲ مترو تهران به پایانه جدید شرق وصل می شود
  • انتقاد محسن هاشمی از شهردار تهران؛ فخر فروشی می‌کند
  • دولت و شهرداری قم در موضوع مونوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • افشای یک سند خاص توسط شهردار تهران
  • تور بازدید خط ۱۰ مترو تهران
  • دولت و شهرداری قم در موضوع منوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • مذاکرات شهرداری قم با چینی‌ها برای خرید ۳ رام واگن مترو 
  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • سرانجام پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران