Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@14:56:17 GMT

عمران خان به جای ماشین با هلیکوپتر به دفتر کارش می‌رود!

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۲۷۹۲۲

عمران خان به جای ماشین با هلیکوپتر به دفتر کارش می‌رود!

دولت پاکستان در اقدامی عجیب تصمیم گرفته در راستای سیاست ریاضت اقتصادی دولت جدید خودروهای سوپر لوکس دفتر نخست وزیری را فروخته و به جای آن از هلی‌کوپتر استفاده کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه داون، عمران خان، نخست وزیر جدید پاکستان در اقدامی عجیب ۱۷ سپتامبر خودروهای سوپر لوکس دفتر نخست وزیری را به حراج می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از خودروهای لوکس نخست وزیری می‌توان به هشت بی‌ام‌و از جمله سه مدل ۲۰۱۴ و سه مدل اس‌یو وی و دو مدل اس‌یو وی ۲۰۱۶  و همچنین چهار خودروی مرسدس بنز ۲۰۱۶ که دو دستگاه آن ضد گلوله است، اشاره کرد.

قرار است عمران خان برای ریاضت اقتصادی از هلی کوپتر در رفت و آمد به سرکار استفاده کند.

وزیر اطلاع رسانی پاکستان در حمایت از تصمیم عمران خان اعلام کرد که رفت و آمد با هلی کوپتر از دفتر نخست وزیر و به محل سکونت عمران خان(منطقه بانی گالا) ارزان‌تر از رفت و آمد در جاده است.

اما بعد از انتشار این خبر موج گسترده‌ای از واکنش‌ها در فضای مجازی به همراه داشت. در همین راستا پیام‌های توئیتری بسیاری از سوی کاربران پاکستانی منتشر شد که این خبر را به سخره گرفتند.

برخلاف اظهارات وزیر دولت عمران خان بر اساس گزارش بی‌بی‌سی هر مایل دریایی (۸۵۲ /۱ کیلومتر)توسط هلی کوپتر نوع آگوستا وستلند آی دبلیو ۱۳۹ نزدیک به ۱۶۰۰۰ روپیه می‌شود.

اکنون مسافت بین منطقه بانی گالا و دفتر نخست وزیری پاکستان حدود ۱۵ کیلومتر است که نزدیک به ۸ مایل دریایی است که براساس محاسبات حدود ۱۲۸ هزار روپیه پاکستانی هزینه به همراه دارد اما اگر برای رفت و آمد نخست وزیر از خودرو استفاده شود رفت و آمد در جاده هزینه کمتری به همراه دارد.

همچنین یکی از نظامیان بازنشسته ارتش در گفت‌وگو با روزنامه اکسپرس تریبون اعلام کرد که هزینه راه‌اندازی هر هلی‌کوپتر هزاران روپیه است.

وی ادامه داد: اگر نخست وزیر می‌خواهد مسیر ارزانتری انتخاب کند بهتر است پیاده روی کند. مثل کاری که هر صبح انجام می‌دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام پاكستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۷۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین سنگ مرزی در مرز آذربایجان و ارمنستان گذاشته شد / عکس

به گزارش صدای ایران به نقل از خبرگزاری آنادولی،شاهین مصطفی‌اف، معاون نخست‌وزیر آذربایجان و رئیس مشترک کمیسیون شناسایی خط مرز بین ارمنستان و آذربایجان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: گروه‌های کارشناسی دو کشور در حال کار بر روی تعیین مختصات با توجه به اندازه‌گیری‌های ژئودسیک (پیمایشی) در مرز بوده و در نتیجه برای اولین بار سنگ مرزی در مرز دو کشور قرار گرفت.

گفتنی است هشتمین نشست کمیسیون‌های تعیین مرز در ۱۹ آوریل ماه جاری به ریاست شاهین مصطفی‌اف، معاون نخست‌وزیر آذربایجان و مهر گریگوریان معاون نخست‌وزیر ارمنستان در مرز دو کشور برگزار شد.

آیهان حاجی‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان با انتشار بیانیه‌ای در حساب کاربری خود رد شبکه اجتماعی ایکس درباره این نشست اعلام کرد: کمیسیون‌های آذربایجان و ارمنستان در مورد برخی مسائل به توافق رسیده‌اند.

حاجی‌زاده نوشت: «رویداد تاریخی مورد انتظار. ارمنستان موافقت کرد ۴ روستای آذربایجان را که از اوایل دهه ۱۹۹۰ میلادی اشغال کرده بود، بازگرداند».

دیگر خبرها

  • شوک به اسرائیل؛ خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل واژگون شد+ فیلم
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • نخست وزیر یونان: سیستم دفاع هوایی برای اوکراین نداریم
  • هلی کوپتر ایرباس رکورد سرعت را شکست
  • حماسه باشکوهی که شهید شیرودی رقم زد/در حد امکان وامدار تاریخ بودم
  • دفتر بن‌گویر بیانیه داد
  • تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
  • اولین سنگ مرزی در مرز آذربایجان و ارمنستان گذاشته شد / عکس
  • نخست وزیر اسپانیا در فکر کناره گیری از قدرت