Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-09@07:04:42 GMT

آبرسانی به روستایی گونی توسط جهادگران فردیسی

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۲۸۱۱۱

آبرسانی به روستایی گونی توسط جهادگران فردیسی

مسئول گروه جهادی شهدای اقتدار شهرستان فردیس گفت: بدون شک مردم شخصی را که برای رضای خدا فعالیت می کنند دوست دارند و جهادگران نیز از این مهم مستثنی نیستند.
به گزارش صدای البرز از تیتر 1، مسئول گروه جهادی شهدای اقتدار شهرستان فردیس فعالیت های عمرانی ساختمان بهزیستی شهرک وحدت این شهرستان و پروژه آب رسانی اخترآباد، روستای گونی از توابع ساوه را دو برنامه ویژه این گروه اعلام کرد و گفت: ساختمان بهزیستی 8 اتاق، 4 سرویس و یک آشپزخانه دارد که صفر تا 100 فعالیت های عمرانی آن را جهادگران انجام داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمد مصطفوی افزود: دیوار کشی و آهن کشی ساختمان انجام شده است و در حال حاضر مشغول ساخت سرویس ها هستیم، از 45 روز گذشته فعالیت جهادگران در این پروژه آغاز شده است و 22 نیروی آقا عهده دار ساخت این مجموعه هستند.
وی اظهار داشت: 16 نیروی جهادی عملیات آب رسانی در روستای گونی را انجام می دهند و 8 خیر ما را همراهی می کنند و توسط بیل مکانیکی پروژه دنبال شده و 3 چشمه تا کنون حفر شده است.
مصطفوی با اشاره به اینکه مرحله آخر طرح مذکور لوله گذاری برای اتصال آب به روستای گونی است تصریح کرد: بدون شک مردم شخصی را که برای رضای خدا فعالیت می کنند دوست دارند و جهادگران نیز از این مهم مستثنی نیستند.
وی گفت: با حضور در روستای اخترآباد، مردم نذور خود را برای ما قربانی کردند، غالب جمعیت روستا عشایر بوده و در حال حاضر در جاده چالوس سکونت داشته و 30 روز دیگر به منطقه خود بازخواهند گشت.
مصطفوی افزود: پروژه آب رسانی 8 ماه پیش آغاز شده است و مراحل انتهایی کار را سپری می کند، 1700 متر لوله گذاری باید به منبع آب ده وصل شود.
وی در خاتمه با اشاره به اینکه طرح آب رسان با هزینه دولتی قریب به 300 میلیون تومان اعتبار نیاز داشت اذعان داشت: جهادگران بدون هیچگونه هزینه ای و صرفا با همراهی خیرین آن را به ثمر رسانده اند. 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای البرز استان البرز شهرستان فردیس کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۸۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح شبکه فرسوده آبرسانی روستای برآباد خواف وارد فاز عملیاتی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن چهکندی اظهار کرد: اصلاح شبکه فرسوده آبرسانی روستای برآباد خواف با لوله‌های سایز ۶۳ تا ۳۱۵ میلی متری پلی اتیلن در مسیرهای پر اتفاق و فرسوده این روستا با مشارکت دهیاری اجرا می‌شود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خواف ادامه داد: اجرای پروژه اصلاح شبکه توزیع در این روستا باعث کاهش حوادث شبکه آبرسانی، مدیریت و جلوگیری از هدر رفت آب خواهد شد.

وی افزود: طی یکسال گذشته، ۱۳۴ فقره اتفاق و حادثه در شبکه توزیع روستای برآباد خواف رخ داده که با تلاش اکیپ اتفاقات و تعمیرات این بخش برطرف شده است.

چهکندی بیان کرد: طول شبکه آب شرب روستای برآباد ۲۲ کیلومتر است و با پنج هزار و ۴۰۰ نفر جمعیت به عنوان بزرگترین روستای شهرستان مرزی خواف شناخته می‌شود.

کد خبر 6100568

دیگر خبرها

  • آب شرب ۲۱۰ روستای آذربایجان شرقی تامین می شود
  • اصلاح شبکه فرسوده آبرسانی روستای برآباد خواف وارد فاز عملیاتی شد
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری
  • نهضت آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور پیگیری می‌شود
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان+ فیلم
  • بازسازی روستای امامزاده ابراهیم(ع) شفت بدون پروسه اداری آغاز شود
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه