Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت احسان حاج صفی اظهار کرد: مدیرعامل باشگاه المپیاکوس چند روز پیش طی تماسی اعلام کرد که برای صدور رضایت نامه حاج صفی باید 500 هزار یورو به حساب باشگاه واریز کنید تا بتوانید این بازیکن را به خدمت بگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال مبلغ رضایت نامه حاج صفی بالاست و از توان مالی ما خارج است.

حاج صفی باید رقم رضایت نامه اش را تعدیل کند 

او ادامه داد: با توجه به گرانی ارز، هر یورو معادل 12 هزار تومان است که به این ترتیب  6، 7 میلیارد تومان مبلغ رضایت نامه حاج صفی می شود و مبلغ قرارداد این بازیکن هم باید به این مبلغ اضافه کنیم که رقم بالایی می شود. به باشگاه سپاهان هم ارز دولتی نمی دهند و اگر ارز آزاد هم خریداری کنیم تخلف محسوب می شود. بنابراین حاج صفی باید طی  مذاکره با مسئولان المپیاکوس مبلغ رضایت نامه را تعدیل کند تا بتوانیم با شرایط معقول تری این بازیکن را به خدمت بگیریم.

اگر لازم باشد نامه باشگاه المپیاکوس را منتشر می کنیم 

تابش درباره اظهارات باشگاه تراکتورسازی مبنی بر جوسازی باشگاه سپاهان در رقم رضایت نامه حاج صفی بیان کرد:  درباره صحبت های مطرح شده مدرک و سند داریم و باشگاه المپیاکوس به صورت مکتوب مبلغ صدور رضایت نامه این بازیکن را ارسال کرده است و حتی لازم باشد نامه باشگاه یونانی  را منتشر می کنیم. به هر حال حرف زدن آسان است و باشگاه تراکتورسازی نباید بدون ادله صحبت کند.

مدیرعامل سپاهان درباره اینکه رقم قرارداد حاج صفی 12 میلیارد تومان می شود، تصریح کرد: در حال حاضر بحث اصلی برای جذب حاج صفی پرداخت مبلغ رضایت نامه اش است و بعد از اینکه این بازیکن آزاد شد درباره مبلغ قرارداد این بازیکن با مدیربرنامه اش صحبت می کنیم.

به هر حال ما قادر نیستیم که 500 هزار یورو برای صدور مبلغ رضایت نامه این بازیکن پرداخت کنیم. من یک یورو هم ندارم تا از جیب خودم مبلغ رضایت نامه حاج صفی را بدهم.

پرداخت 7 میلیارد تومان از عهده ما خارج است 

او درباره تشکیل کمپین برای بازگشت کاپیتان سپاهان گفت:  حاج صفی بازیکن و فرزند سپاهان است اما با این شرایط اقتصادی نمی توانیم 500 هزار یورو برای رضایت نامه حاج صفی پرداخت کنیم. به هر حال ما تمایل به جذب حاج صفی داریم در صورتی که این بازیکن بتواند رضایت نامه اش را بگیرد چرا که پرداخت مبلغ 7 میلیارد تومان از عهده ما خارج است.

مدیرعامل سپاهان در پایان خاطر نشان کرد: ما همچنان پیگیر جذب حاج صفی هستیم اما مبلغ رضایت نامه اش را باید پرداخت کنیم تا بتوانیم این بازیکن را به خدمت بگیریم.

بیشتر بخوانید: 

شفاف سازی باشگاه سپاهان درباره جذب حاج صفی

دوئل سپاهان و تراکتورسازی برای جذب حاج صفی/ پیشنهاد المپیاکوس رسید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه سپاهان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۸۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، با ابلاغ رسمی بیمه مرکزی از ۱۷ تیرماه سال ۱۴۰۲ صدور کد یکتای بیمه‌نامه شخص ثالث منوط به مفاصاحساب عوارض آزادراهی و بزرگراهی شد و در صورت بدهی بیمه‌گذار، سامانه سنهاب کد یکتا صادر نمی کرد.

بیشتر بخوانید: شرط صدور بیمه شخص ثالث لغو شد؟

بیمه مرکزی البته تأکید کرده بود که بدهی جریمه‌های راهنمایی و رانندگی ربطی به بیمه‌ها ندارد و فقط بدهی عوارض آزادراهی و بزرگراهی در صدور بیمه‌نامه شخص ثالث بررسی می‌شود.

این بخشنامه البته واکنش های متعددی را درباره کاهش آمار بیمه شخص ثالث را به همراه داشت و نامه ‌نگاری هایی درباره لغو این شرط با وزیر اقتصاد انجام شده بود.

برهمین اساس نیز رئیس کل بیمه مرکزی در بخشنامه ای به صنعت بیمه شرط صدور بیمه نامه شخص ثالث بعد از تسویه بدهی عوارض آزادراهی را لغو و تأکید کرد: شرط اخذ مفاصاحساب بدهی‌های ناشی از عوارض آزادراهی از متقاضیان خدمات بیمه شخص ثالث توسط شرکت‌های بیمه گر لغو شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229051 برچسب‌ها پرداخت عوارض آزاد راهی

دیگر خبرها

  • لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سالجاری
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سال جاری
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون
  • بانک‌ها بیش از ۵.۶ همت وام ازدواج و فرزند پرداخت کردند
  • جباری:شرایط سپاهان کار پرسپولیس را سخت می‌کند/ اصلا انتقادی به اوسمار ندارم
  • عکس | مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط