Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از باغملک، به همت تربیت بدنی ناحیه باغملک و با حضور نیروهای پایور ناحیه مقاومت بسیج ،گردان اولویت اول میداود و حوزه یک شهری کلاس های رزمی دفاع شخصی،آموزش کار با تونفا برای حفظ تندرستی ،افزایش امادگی جسمی ورزمی بسیجیان برگزار می شود.

سروان پاسدار قدرت غلامی مسئول تربیت بدنی ناحیه باغملک گفت: کلاس های رزمی هفته ای 2 جلسه به مدت 90دقیقه برای پایوران و بسیجیان برگزار می شود

غلامی بیان داشت :اساتید کلاس های رزمی حسن امیدی و علی بیژنی هستند که دارای مقامهای استانی و کشوری هستند

 

وی هدف از برگزاری کلاس ها را حفظ انسجام و ایجاد نشاط و شادابی در بین بسیجیان ،ارتقا آمادگی جسمانی و افزایش توان رزمی و ایجاد انگیزه،رقابت بین گردان ها و آمادگی برای دفاع در مقابله با تهدیدات همچنین افزایش و ارتقاء مهارت و تکنیک بسیجیان بالا بردن توان رزم و جسم قوی در توانمند سازی جسمی مهارتی و تکنیکی وسنجش میزان مهارت و انعطاف تکنیک های بسیجیان در قالب فعالیت های رزمی بیان داشت

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۸۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۴ روز دیگر

به گفته معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، والدین کودکانی که شش سال آن‌ها تمام و کار سنجششان انجام شده، می‌توانند از ۱۹ اردیبهشت برای ثبت‌نام فرزندشان در کلاس اول اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، حمید طریفی‌حسینی، با بیان اینکه ۱۹ اردیبهشت ماه ثبت‌نام کلاس اولی‌ها آغاز می‌شود گفت: سال گذشته از اواخر اردیبهشت ماه شرایط پیش ثبت‌نام دانش‌آموزان به صورت الکترونیک فراهم شد که تجربه موفقی بود، امسال با توجه به اولویت‌های وزارتخانه، جلو کشیدن تقویم‌های اجرایی در دستور کار است و از ۱۹ اردیبهشت ماه فعالیت‌های اجرایی ثبت‌نام‌ها آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه ستاد ثبت‌نام وزارت آموزش و پرورش ۱۹ اردیبهشت را برای ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص کرده است افزود: این امر به صورت الکترونیک قابل انجام است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: تاکنون سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی حدود یک میلیون نوآموز بدو ورود به دبستان انجام شده است و برای ثبت نام پایه اول این نوآموزان، والدین آن‌ها می‌توانند از تاریخ اعلام شده به سامانه irhttp://my.medu.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از کی شروع می‌شود؟
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۴ روز دیگر
  • نظرسنجی: تجربه شخصی شما درباره سرعت اینترنت بعد از افزایش قیمت