Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@02:22:58 GMT

رزمی کاران خراسان شمالی حقوق ورزشی را فرا می گیرند

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۲۸۵۳۷

رزمی کاران خراسان شمالی حقوق ورزشی را فرا می گیرند

بجنورد- ایرنا- رئیس هیات ورزش های رزمی خراسان شمالی گفت: با توجه به لزوم آشنایی مربیان و ورزشکاران با حقوق خود، کارگاه های آموزش حقوقی این رشته ها در استان برگزار می شود.

یوسف شاکری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بی اطلاعی و ناآشنایی مربیان با مسائل حقوقی، می تواند زمینه ساز مشکلاتی برای آنان شود از این رو برگزاری این دوره ها در اولویت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در ورزش های رزمی احتمال بروز حادثه و آسیب جسمی بیشتر است، خاطرنشان کرد: نیاز است مربیان با مسائل حقوقی آشنا شوند تا در برگزاری مسابقات و در فعالیت ها دچار مشکل نشوند.
شاکری افزود: این دوره آموزشی برای مربیان و نیز باشگاه داران استان برگزار می شود و همزمان با آن دوره بازآموزی مربی گری نیز برپا و پیش بینی می شود حدود 100 نفر در این کلاس های آموزشی شرکت کنند.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس وعده داده، دبیرکل فدراسیون ورزش های رزمی در این دوره ها حضور یافته و آموزش های لازم را به شرکت کنندگان ارائه خواهد داد.
رئیس هیات ورزش های رزمی خراسان شمالی، پیگیری برای ایجاد خانه رزمی کاران در استان را از دیگر اولویت های خود در این هیات عنوان کرد.
اکنون یکهزار و 500 رزمی کار در استان خراسان شمالی فعالیت دارند.
7185/5132

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ورزش هاي رزمي كارگاه حقوقي خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۸۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان

زی‌سان- پس از انتشار فیلمی از تمرین مختلط تعدادی از ورزشکار رزمی‌کار در باشگاهی در منطقه لواسان سرپرست شهرداری لواسان  به این مساله واکنش نشان داد و در این خصوص توضیحاتی را ارائه کرد.

سرپرست شهرداری لواسان ضمن عذرخواهی از مردم شریف و متدین شهر لواسان بر رعایت عفاف و حجاب اسلامی طبق قانون در اماکن عمومی تاکید کرد و اعلام  کرد با خاطیان امر برخورد جدی خواهد شد.

یک منبع آگاه در شهرداری لواسان نیز در واکنش به این اتفاق گفت: این اتفاق در یک زمین روباز رخ داده است. آن افراد تحت نظر یک باشگاه نبودند و به صورت آزاد تمرین می‌کردند.

وی‌ ادامه داد: نگهبان مجموعه وقتی این ناهنجاری را می‌بیند به آنها تذکر می‌دهد اما این افراد گوش نمی‌کنند. ایراد اینجاست که نگهبان به پلیس موضوع را اطلاع نداده است اما ما پیگیر قضیه هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع:‌برنا

tags # ورزش کردن سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • (ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی