Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@04:40:02 GMT

جشنواره شو سواری اسب های شاخص مشگین شهر

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۲۸۵۵۵

جشنواره شو سواری اسب های شاخص مشگین شهر

به گزارش برنا،جشنواره اسب های زیبا در شهرستان مشکین شهر با استقبال پر شورخانواده ها و میهمانان از تمامی نقاط کشور و علاقمندان به رشته سوارکاری در منطقه گردشگری توریستی پل معلق با همکاری و مشارکت هیئت سوارکاری مشکین شهر و مدیریت پل معلق روز 9 شهریور ماه با حضور بیش از 40 راس اسب از نژاد های مختلف برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر بهرام عباس زاده دبیر این جشنواره و مسئول کمیته مشکین 97 با بیان اینکه ورزش سوارکاری ریشه در تاریخ این شهرستان دارد، گفت : با توجه به اینکه اولین جشنوراه اسب های اصیل وزیبا در شهرستان مشکین شهر در سال 97 بود به تمامی شرکت کنندگان لوح یادبود اهداء می شود و در جشنواره های آتی، جهت برگزاری هر چه بهتر جشنواره و معرفی اسب های زیبا و اصیل در این شهرستان تقاضای داوران رسمی از فدراسیون سوارکاری خواهیم داشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت شاخص گردشگری برنا اسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۸۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رفاهی پل‌معلق به گردشگران بعد از افطار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل زهرا اله‌یاری به خدمات‌دهی مجموعه پل معلق مشگین‌شهر در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: با توجه به تقارن عید نوروز با ماه رمضان، خدمات‌دهی به گردشگران بعد از افطار هم فراهم شده است.
وی با بیان اینکه مجموعه گردشگری پل معلق مشگین‌شهر آماده استقبال از گردشگران نوروزی است، گفت: مجموعه گردشگری پل معلق مشگین‌شهر آماده استقبال از گردشگران نوروزی است.
مالک و سرمایه‌گذار پل معلق مشگین‌شهر گفت: برنامه‌های فرهنگی هم در ایام عید نوروز و ماه رمضان در مجموعه پل معلق مشگین‌شهر یش‌بینی شده تا بتوانیم تفریحات سالم همراه با سرگرمی و شادی برای گردشگران به ارمغان آوریم.
وی با بیان اینکه حفظ و ترویج ارزش‌های اسلامی اولویت ما است تصریح کرد: خدمات‌دهی مناسب به گردشگران در مجموعه رسالت ما است و در این راستا مراکز خدماتی و رفاهی مجموعه آماده خدمات به گردشگران با لحاظ ارزش‌های دینی و مذهبی است.
اله‌یاری گفت: برای سال آینده اجرای طرح‌هایی در مجموعه پیش‌بینی شده است که به مرور اجرایی می‌شود.


دیگر خبرها

  • لغو تمامی مرخصی‌های مدیران ادارات تا پایان تعطیلات نوروزی
  • سنندج آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است
  • آمادگی کامل سنندج برای پذیرایی از مهمانان نوروزی
  • معرفی رده‌های برتر مسابقات قهرمانی سوارکاری درساژ استان اصفهان
  • ارائه خدمات رفاهی پل‌معلق به گردشگران بعد از افطار
  • مصدومیت شدید دارنده سه طلای سوارکاری المپیک
  • فراخوان ارائه ایده و پیشنهاد برای «جشن ۹۰ سالگی تأسیس دانشگاه تهران»
  • شعبه رسیدگی به جرایم‌ فضای مجازی در مشگین شهر دایر شد
  • کشف ۲۲ هزار عدد قرص ترامادول قاچاق در نهبندان
  • آغاز کورس بهاره اسب‌دوانی با ۴۵۰ راس اسب به میزبانی یزد