Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@14:39:50 GMT

ضرورت ساماندهی و ثبت انبارهای کالا در استان بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۲۸۶۷۳

ضرورت ساماندهی و ثبت انبارهای کالا در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند ظهر یکشنبه در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تاکید بر کنترل و نظارت دستگاه‌های مربوطه در موضوع قاچاق کالا و ارز به موضوع نصب ردیاب روی شناورها اشاره کرد و اظهار داشت: تهیه و نصب ردیاب روی شناورهای حمل کالا در استان باید توسط اداره کل بنادر و دریانوردی تسریع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا زمانی که ردیاب ها نصب نشده، تهیه سوخت برای شناورهایی که باید راهی دریا شوند توسط شرکت پخش فراورده‌های نفتی تامین شود.

استاندار بوشهر با اشاره به قاچاق دام هم تصریح کرد: دریابانی با شناورهایی که دام را بدون مجوز حمل می کنند برخورد کند و حمل دام توسط شناورها فقط باید با مجوز قانونی انجام شود.

گراوند با اشاره به ساماندهی انبارهای کالا در استان یادآور شد: سازمان صنعت، معدن و تجارت با جدیت موضوع ساماندهی انبارهای کالا در استان را پیگیری کند و اطلاع رسانی لازم هم برای ثبت انبارهای کالا در سامانه ویژه ثبت انبارها، صورت گیرد.

وی ادامه داد: انبارهای کالا که در سامانه ویژه ثبت نشدند، عملکردشان به مثابه احتکار کالا خواهد بود بنابراین ثبت انبارها در سامانه امری ضروری است.

استاندار بوشهر بیان داشت: دشمن همواره به دنبال بر هم زدن آرامش جامعه است لذا در زمینه ثبت انبارهای کالا و مقابله با احتکار کالا، باید اقدامات اطلاعاتی انجام شود.

گراوند افزود: ضمن برخورد هوشیارانه، آرامش بازار را هم باید حفظ کنیم چرا که احتکار بزرگترین جفا به مردم است.

وی گفت: ۷۰ درصد نرخ سوخت شناورها با نرخ یارانه ای و ۳۰ درصد هم با نرخ آزاد محاسبه خواهد شد و این نرخ ها ویژه شناورهای صفاری خواهد بود.

کد خبر 4391816

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری بوشهر بوشهر مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه گرگان خبرگزاری مهر مشهد شیراز استانداری سمنان شهرکرد عید غدیر خم عید سعید قربان سانحه تصادف احتکار خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۸۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه

سرهنگ سلمانی فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه گفت: مأموران انتظامی شهرستان زیرکوه اخباری مبنی بر احتکار شکر در یک انبار در سطح شهرستان دریافت کردند که پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران با انجام بررسی و تحقیقات میدانی، انبار احتکار ارزاق عمومی را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضائی محل مورد نظر را شناسایی کردند.

سرهنگ سلمانی بیان کرد: مأموران در بازرسی از انبار ۲ تن و ۱۰۰ کیلوگرم شکر کشف کردند که بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای احتکار شده بالغ بر ۷۱۴ میلیون ریال براورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

او از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک در زمینه احتکار و قاچاق کالا موارد را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اولین جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی گیلان برگزار شد
  • رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شود
  • سرعت رسیدگی به پرونده‌های اموال تملیکی در تعزیرات افزایش یابد
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • احداث شهرک بازیافت، گامی برای جمع‌آوری انبارهای غیرمجاز در نصف‌جهان
  • ضرورت بازنگری در دستورالعمل‌های تبلیغات محصولات آسیب رسان به سلامت
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • افزایش ۳۴ درصدی تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی در بنادر استان بوشهر
  • پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان یارانه کالا در استان بوشهر
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه