Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@22:07:45 GMT

بغداد، معز علی و هواداران استقلال مورد توجه AFC

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۲۸۷۴۲

پایگاه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، گالری دور رفت مرحله یک هشتم نهایی را در حالی منتشر کرده که چند تصویر به بازی تیم های ایرانی اختصاص دارد.

به گزارش "ورزش سه"، سرخابی های پایتخت شکست های تلخی را مقابل قدرت های فوتبال قطر تجربه کردند. استقلال در شرایطی که از السد یپش بود، به شکلی عجیب بازی را واگذار و باخت سه گله را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس هم در روزی که نمایش سزاوارانه ای از خود نشان داده بود، به الدحیل باخت.

 

حال پایگاه رسمی AFC گالری تصاویر مرحله یک هشتم نهایی را منتشر کرده که در این بین چند تصویر به بازی استقلال - السد و پرسپولیس - الدحیل اختصاص دارد.

 

تنها عکسی که از روی سکوها وجود دارد، از ورزشگاه آزادی و هواداران استقلال است. آن ها حضور 80 هزار نفری در ورزشگاه داشتند و یک صدا تیمشان را تشویق می کردند اما پس از گل های تیم زردپوش، صدای اعتراضشان بلند شد. با این حال حضور 80 هزار نفر در استادیوم، مایه مباهات کنفدراسیون فوتبال آسیا است.

 

 

از بازی استقلال دو تصویر دیگر هم هستند که سوژه اصلی یکی، فرشید اسماعیلی است و دیگری هم به خروج دروازه بان السد مربوط می باشد. در تصویر دوم، مرد اول بازی استقلال - السد یعنی بغداد بونجاح نیز دیده می شود.

 

 

 

از دیدار پرسپولیس و الدحیل نیز سه عکس در گالری AFC جای گرفته است. پرواز معز علی و گلزنی به پرسپولیس و سپس شادی گل این مهاجم، چشم عکاس این بازی را به خود خیره کرده است. همچنین تصویری هم از سیامک نعمتی در حال استپ توپ منتشر شده که در زیر می بینید.

 

 

 

 

حال جدا از بازی نمایندگان ایرانی می توانید دیگر تصاویر منتخب AFC را هم اینجا تماشا کنید.

 

 

 

 

 

 

لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۸۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان عنوان کرد: : هرچه به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و همه برای رسیدن به هدف، بیشتر تلاش می‌کنند. همیشه بازی با سپاهان بسیار سخت و حساس بود که جزئیات کوچک، نتیجه را تغییر می‌داد.

وی افزود: به همین دلیل امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و بتوانیم از این جزئیات کوچک، به بهترین شکل استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: امیدوارم هواداران با وجود اینکه جام حذفی را از دست دادیم، حمایت خوبی از ما داشته باشند. انرژی مثبت و خوبی که بین هواداران و تیم وجود دارد، خیلی می‌تواند به تیم کمک کند. امیدوارم فردا هم مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رضاییان: هواداران پرسپولیس در قلب من جا دارند
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس در قلب من هستند/ ما وقت کشی نکردیم+ فیلم
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • مصاحبه جنجالی هاشمی‌نسب درتبریز علیه پرسپولیس
  • تغییر نام‌هایی که به دل هواداران نمی‌نشیند/ «ریشه» تغییر نمی‌کند
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند