Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@00:43:20 GMT

گردهمایی سبزپوشان علوی در بیرجند برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۲۹۳۳۵

گردهمایی سبزپوشان علوی در بیرجند برگزار شد

به گزارش ایرنا این گردهمایی به مناسبت هفته ولایت و امامت با حضور 700 نفر از سادات استان خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان، روحانیون و قشرهای مختلف مردم برگزار شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در این آیین گفت: سادات بزرگوار طوری عمل کنند که هر کسی آنها را ببیند یاد جد بزرگوارشان بیفتد.
حجت الاسلام احمد رضایی افزود: امام صادق (ع) می فرمایند «کونُوا لَنا زَیْناً وَ لا تَکونُوا عَلَیْنا شَیْنا» یعنی با اعمال خود زینت ما و نه باعث ملامت و سرزنش ما باشید و مصداق بارز این حدیث به فرزندان اهل بیت (ع) و سادات بر می گردد چون همانطور که منزلت آنها رفیع بوده، مسئولیتشان سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: سادات باید مثل اهل بیت (ع) با صبر و شکیبایی با مشکلات برخورد کنند و با علم و اخلاص در عمل میان مردم زندگی کنند.
وی گفت: سادات باید بر خود افتخار کنند فرزند شخصیتی هستند که وجود عالم هستی به وجود او بستگی داشته، چون خلقت عالم هستی به دلیل وجود حضرت زهرا (س) مادر سادات است و امروز هم برکات زمین و هستی به خاطر قطب عالم امام زمان (عج) است.
حجت الاسلام رضایی افزود: مقام سادات منزلتی منحصر به فرد است و باید قدر این جایگاه را بدانیم و مراقب نعمت بزرگ سیادت باشیم.
وی تصریح کرد: احترام به سادات، احترام به پیامبر اسلام (ص) است و در روایتی پیامبر می فرماید شفاعت من فردای قیامت شامل کسانی می شود که با دست، زبان و مال خود به ذریه ام کمک کنند.
وی گفت: به فرموده امام رضا (ع) نگاه به قرآن، کعبه، پدر و مادر از روی شفقت و مهربانی و چهره عالم و سادات عبادت است.
7559*3028
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت استان خراسان امام رضا پدر و مادر حضرت زهرا زمین رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۹۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تبریک عجیب و غریب بهرنگ علوی در روز معلم

بهرنگ علوی با انتشار یک عکس قدیمی در صفحه شخصی خود روز معلم را به پدرش تبریک گفت و نوشت: اولین معلم زندگیم روزت مبارک.

دیگر خبرها

  • آسفالت در منشعبات خیابان شهید علوی در حال پخش است
  • عکس| تبریک عجیب و غریب بهرنگ علوی در روز معلم
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • رونمایی از ترجمه کتاب جنبش علوی، هجرت رضوی به زبان پشتو
  • تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • واکنش ال‌کاپیتانو به درخشش تونی کروس: همیشه در تیم من هستی، دون آنتونیو
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • اجرای ۶۰ عنوان‌برنامه به‌مناسبت هفته معلم در استان سمنان/ معلم، ماندگارترین واژه در هستی
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد