Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگارحوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: ساعت 10:26 حادثه انفجار یک ساختمان مسکونی در خیابان تهرانپارس میدان رهبر خیابان شهید رجایی به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام می‌شود که سریعا 3 ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محل حادثه یک منزل دو طبقه قدیمی به وسعت 250 متر بود که در طبقه همکف آن یک کارگاه نجاری ایجاد شده و طبقه دوم آن نیز مسکونی بود که انفجار شدیدی رخ داده و شدت آن به حدی بود که تمام دو طبقه کاملا از جمله دیوارها، سقف ها، کاملا تخریب شده و به خیابان ریخته بود و همچنین پنجره‌ها و درب های تعدادی از منازل اطراف نیز بر اثر شدت انفجار شکسته و تخریب شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: 6 دستگاه خودرو در کنار خیابان پارک بودند، به خاطر پرت شدن قطعات حاصل از انفجار خسارت زیادی دیدند و همچنین 5 نفر نیز در لحظه انفجار داخل منزل بودند که هنگام رسیدن نیروهای آتش نشانی به محل اعلام کردند که هر 5 نفر زیر آوار هستند.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله عملیات جستجو و آوار برداری را آغاز کردند و بعد از مدتی تلاش موفق به خارج کردن هر 5 نفر افراد شدند.

ملکی تصریح کرد:4 نفر از این افراد که یک خانم و 3 مرد بودند، خوشبختانه زنده بودند و اما بر اثر شدت حادثه آسیب های جدی دیده بودند که برای انجام کارهای درمانی به نیروهای اورژانس تحویل داده شدند.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۰۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در میدان ولیعصر تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک ساختمان مسکونی و نجات هفت نفر از جمله ۲ کودک ۲ قلوی ۶ ماهه خبر داد.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت ۱:۱۲ بامداد حادثه آتش سوزی در میدان ولیعصر (عج) خیابان سازش به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی و تجهیزات تنفسی در مدت زمان چهار دقیقه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در طبقه چهارم یک ساختمان پنج طبقه ۲۰ واحدی و در یک واحد ۶۰ متری آتش سوزی از ترانس برق آغاز و به داخل منزل سرایت کرده بود.

ملکی با بیان اینکه دود بسیار غلیظی طبقات را فرا گرفته بود گفت: در واحد مجاور اعضای خانواده پنج نفره از جمله ۲ کودک ۲ قلوی ۶ ماهه و خردسال چهار ساله به همراه پدر و مادر و همچنین ۲ نفر دیگر که در واحد بالایی بودند، در وضعیت نا ایمن قرار داشتند که آتش نشانان با استفاده از نردبان هیدرولیکی این هفت نفر را به پایین ساختمان منتقل کردند که خوشبختانه مورد خاصی نداشتند، اما برای اطمینان به عوامل اورژانس تحویل شدند.

دیگر خبرها

  • انفجار در یک کارخانه در ترکیه با ۸ کشته و زخمی
  • نجات ۷ تن از آتش‌سوزی ساختمانی در خیابان ولیعصر
  • نجات ۷ نفر با نردبان هیدرولیک در آتش‌سوزی خیابان ولیعصر
  • ۳ کشته و زخمی به‌دنبال تیراندازی در فلوریدا
  • ببینید | لحظه زیبای نجات دوقلوهای ۶ ماهه و پسر ۴ ساله
  • ۲ کشته و ۵ زخمی بر اثر تیراندازی در واشنگتن
  • نجات ۷ نفر از میان آتش‌ و دود به کمک آتش‌نشانان پایتخت
  • نجات جان ۷ نفر در پی حریق در یک ساختمان مسکونی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در میدان ولیعصر تهران
  • انفجار سر گلوله هاوان در هرات دو کشته و زخمی برجای گذاشت