Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@14:20:47 GMT

قزوین میزبان اولین استارت آپ روستایی کشور

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۳۰۲۷۴

قزوین میزبان اولین استارت آپ روستایی کشور

نخستین رویداد استارت آپ روستایی منطقه‌ای کشور در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در حال برگزاری است.


«اکرم نجفی »مدیرکل دفتر روستایی استانداری قزوین گفت: در اولین رویداد استارت آپ روستایی کشور، ۲۰۰ شرکت کننده از استان‌های اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران و قزوین شرکت کرده اند. این استارت آپ تا سیزدهم شهریور ادامه دارد و شرکت کنندگان ایده‌های خود را در زمینه کسب و کار‌های روستایی مطرح می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این استارت آپ در محور‌های گردشگری و صنایع دستی، بهداشت و سلامت، کشاورزی و شیلات و دامپروری، فناوری اطلاعات و ارتباطات، صنایع تبدیلی و تکمیلی، محیط زیست و پسماند و همچنین بازاریابی و فروش برگزار می‌شود./ خبرگزاری صدا و سیما

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۰۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رویداد جایزه جوانی جمعیت

کبری علیخانی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: تفاوت رویداد امسال نسبت به سال گذشته برگزاری همزمان آن در سطح استانی و ملی است که برای این مهم به فرمانداران شهرستان‌های استان قزوین نیز تاکید کردیم که روی این مهم تاکید داشته باشند.

وی با بیان اینکه این رویداد جایزه جوانی جمعیت یک رویداد فرهنگی اجتماعی شناخته می‌شود، اضافه کرد: این رویداد برابر ماده ۱۹ قانون جمعیت که به توسعه رویداد علمی، فرهنگی و اجتماعی در سطح ملی تاکید دارد، سالانه یک مرتبه در هفته جمعیت برگزار می‌شود.

علیخانی به بخش‌های مختلف این رویداد اشاره کرد و گفت: رویداد جایزه جوانی جمعیت در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان فعال بوده که علاقه مندان می‌توانند در این بخش‌های ثبت نام کنند.

به گفته این مسئول، با هدف بهره مندی از تمامی افراد جامعه هدف در جایزه جوانی جمعیت تلاش شده تا این رویداد بتواند به شناسایی فعالان این عرصه در روستا‌ها نیز اقدام کند که انتظار داریم با مشارکت گسترده‌ای از سوی مردم استان قزوین همراه باشد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین بیان کرد: ثبت نام رویداد از امروز ۶ اردیبهشت تا دهم اردیبهشت ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نامه در سطح استانی به آدرس banovan-qz.ir و برای ثبت نام در سطح ملی به آدرس jameyat.ir مراجعه کنند.

رویداد ملی جایزه جوانی جمعیت ۳۰ اردیبهشت ماه امسال برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • آغاز رویداد جایزه جوانی جمعیت
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • خراسان رضوی میزبان بزرگترین رویداد قرآنی است
  • رویداد صدرا در اشتغال‌زایی نسل جوان نقش دارد
  • بافق، میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور
  • استان یزد میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور می‌شود
  • برگزاری رویدادی نوآورانه در صنایع خلاق/رونمایی از منشور مسئولت اجتماعی شرکت‌های خلاق