Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهری خدیری، مسئول جامعه‌القران کریم و اهل‌بیت(ع) زنجان در گفت‌و‌گو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: موسسه جامعه‌القران در نظر دارد کارگاه آموزشی تدبر در زیارت عاشورا ویژه فعالان فرهنگی و مبلغان را برگزار کند.
وی با اشاره به اینکه این کارگاه در روز جمعه ۱۶ شهریور ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ عصر برگزار می‌شود، تصریح کرد: حجت الاسلام محمد نظری از اساتید موسسه تدبر در کلام وحی قم در این کارگاه به تبیین مسائل مربوطه می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول جامعه‌القرآن کریم و اهل‌بیت(ع) زنجان با اشاره به اینکه این کارگاه بیشتر برای فعالان فرهنگی و مادحان در نظر گرفته شده و همه علاقمندان می‌توانند در آن شرکت کنند، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر جهت ثبت نام در این دوره می‌توانند با شماره ۳۳۳۲۴۱۹۰ تماس حاصل کنند.
وی همچنین به برگزاری محفل انسی با موضوع تدبر در سوره صف اشاره کرد و افزود: در کنار این مباحث گریزی هم به زیارت عاشورا می‌زنیم که حجت‌الاسلام نظری در این محل نیز حضور می‌یابد.
خدیری عنوان کرد: محفل انس با قرآن روز پنجشنبه ۱۵ شهریور ماه از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی جامعه‌القران واقع در خیابان خواجه نصیر مابین چهار راه صدر جهان و مسجد غریبیه بالا برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان زیارت عاشورا محفل انس با قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۰۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ محمدی گفت: بیشترین میزان حمل بار در سال گذشته به مقصد استان‌های خوزستان، تهران و قزوین و کمترین آن مربوط به استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی و لرستان بوده است.

وی افزود: از مجموع ۱۱ هزار و ۸۴۳ تن کالای جابجا شده، پنج هزار و ۱۷۰ تن معادل ۴۳ درصد کالا‌ها از محموله‌های معدنی و ساختمانی بوده است.

رییس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه داد: ۲ هزار و ۴۲۸ تن کالا معادل ۲۰ درصد شامل محموله‌های فلزی، ۹۹۰ هزار تن معادل هشت درصد شامل مواد شیمیایی و ۹۴۹ هزار تن به میزان هشت درصد شامل محصولات کشاورزی بوده است.

وی به موضوع کارت هوشمند رانندگان اشاره کرد و گفت: رانندگانی که تمایل به فعالیت در عرصه حمل و نقل عمومی دارند باید در زمان درخواست کارت هوشمند، دوره‌های آموزشی مربوط به حوزه حمل و نقل عمومی را طی کنند.

محمدی افزود: هم اکنون دوره‌های آموزشی شاغلان بخش حمل‌ونقل عمومی از قبیل رانندگان و مهمان داران شامل دوره‌های آموزشی بدو خدمت و ضمن خدمت است که آموزش تخصصی ویژه شامل ایمنی لازم و نحوه برخورد و تکریم مسافر را در بر می‌گیرد.


دیگر خبرها

  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور
  • مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی و آموزشی باشید
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز
  • شرکت حدود ۱۰ هزار نفر از روستاییان در کارگاه‌های آموزش اطفای حریق
  • دوره یکسان سازی داوران دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در قم