Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@19:52:38 GMT

روسای کمیسیون های شورای شهر بندرعباس انتخاب شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۳۰۵۷۸

روسای کمیسیون های شورای شهر بندرعباس انتخاب شدند

به گزارش ایرنا، در انتخابات کمیسیون عمران، حمل ‌ونقل و ترافیک، فرزانه آرامش به عنوان رییس، اسماعیل بواشه به عنوان نایب رییس و جواد بلارک نیز به عنوان منشی و آبتین امیری و کیانوش جهانبخش به عنوان اعضای این کمیسیون انتخاب شدند.
ریاست و نایب رییسی کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری نیز به ترتیب به آبتین امیری و مجید عسکری زاده رسید و فرزانه آرامش منشی این کمیسیون شد و پرویز سالاری و اسلام باوقار به عنوان عضو انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ریاست کمیسون فرهنگی و اجتماعی شورا، برای دومین دوره متوالی به حجت الاسلام احمد عامری رسید و نایب رییس وی نیز فاطمه جراره انتخاب شد.
آبتین امیری منشی این کمیسیون و پرویز سالاری و اسماعیل بواشه اعضای این کمیسیون هستند.
ریاست کمیسیون نظارت، ارزیابی و حقوقی حقوقی را نیز کیانوش جهانبخش بر عهده گرفت و عسکری زاده به عنوان نایب رییس، فیصل دانش به عنوان منشی منشی و حجت الاسلام احمد عامری و فاطمه جراره به عنوان اعضای کمیسیون انتخاب شدند.
ریاست کمیسیون اقتصاد، برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری برای دومین سال متوالی به عسکری زاده و نایب رییسی آن به فرزانه آرامش رسید و بلارک به عنوان منشی و سالاری و عامری به عنوان عضو انتخاب شدند.
ریاست کمیسیون معماری و شهرسازی را نیز اسماعیل بواشه بر عهده گرفت و بلارک و آرامش به ترتیب نایب رییس و منشی شدند و نام حجت الاسلام عامری و عسکری زاده به عنوان عضو ثبت شد.
همچنین با هدف نظارت بر رفتارهای مالی شورا، اسماعیل بواشه به عنوان خزانه دار کاندید شد که با 9 رای به این سمت انتخاب شد.
2094 /6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت انتخابات ترافیک شورای شهر فرهنگی و اجتماعی کمیسیون بهداشت رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۰۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۳ روز بیشتر تا برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است و بر همین اساس، دور جدید پویش انتخاباتی خبرگزاری مهر تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» مدتی است که آغاز به کار است.

در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم و از میان یک هزار و ۶٧٩ نامزدی که به پویش خبرگزاری مهر پیوستند، ١۶ نفر در دور اول انتخابات راهی مجلس شورای اسلامی شدند و کار پنج نفر دیگر به دور دوم کشیده شد. یکی از این پنج نفر «مصطفی سعیدی سیرائی» بود.

مصطفی سعیدی سیرائی، متولد ۱۳۵۸ در روستای سیرا در استان البرز، فرزند شهید و دانش‌آموخته کارشناسی مدیریت و کارشناسی ارشد علوم سیاسی است. او پیش‌تر به عنوان شهردار فردیس و عضو چهارمین دوره شورای شهر کرج انتخاب شده بود.

او مسوولیت‌های مختلفی را در شهرداری کرج تجربه کرده است. از این سمت‌ها می‌توان به ریاست اداره رفاه کارکنان و اماکن عمومی، مدیرعاملی و عضویت در هیأت مدیره شرکت تعاونی اعتبار کارکنان، بازرسی سازمان بازیافت، ریاست اداره حفاظت فیزیکی و ریاست حراست منطقه ۸، معاونت فنی و عمرانی و سازمان اتوبوس رانی شهرداری کرج اشاره کرد.

کد خبر 6089645

دیگر خبرها

  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • رییس دانشگاه فردوسی مشهد به روسای دانشگاههای آمریکا نامه اعتراضی نوشت