Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@02:29:16 GMT

مجله علمی پژوهشی انگلیسی زبان نظام پزشکی منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۳۰۷۰۹

مجله علمی پژوهشی انگلیسی زبان نظام پزشکی منتشر شد

تهران- ایرنا- نخستین مجله علمی پژوهشی انگلیسی زبان سازمان نظام پزشکی منتشر و در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از سازمان نظام پزشکی، حسن رودگری مدیر اجرایی مجله علمی پژوهشی انگلیسی زبان سازمان نظام پزشکی اظهار داشت: این مجله در راستای شرح وظایف سازمان برای ارائه دستاوردهای علمی، صنفی و همچنین محتویات پژوهشی مرتبط با سلامت جامعه و مسائل مشاغل تحت پوشش سازمان، برنامه ریزی شده و اولویت‌ های آن مشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: در این مجله مطالب علمی کاربردی که برای جامعه شاغل پزشکی استفاده عملی و بالینی دارد، عناوین پژوهشی در رابطه با تمام مسائل و مشکلات مشاغل مرتبط با سلامت جامعه، تحقیقات مرتبط با صلاحیت‌ های علمی و حرفه ‌ای رشته‌ های مختلف علوم پزشکی و پژوهش‌ های مرتبط با بهبود وضعیت آموزش پزشکی، استانداردسازی ظرفیت ‌های آموزشی، افزایش فرصت ‌های شغلی و ارتقای کیفیت زندگی شاغلان حرف پزشکی گنجانده شده است.
رودگری ادامه داد: تحقیقات مرتبط با اخلاق پزشکی، قوانین و نظامات مرتبط با اشتغال به امور پزشکی، اقتصاد جامعه پزشکی و هرگونه پژوهش مرتبط با سلامت عمومی جامعه و چگونگی ارتقای آن، تمام پژوهش‌ ها برای کمک به بهینه‌ سازی سطح دانش و مهارت‌ های شاغلان حرف پزشکی و بهبود کیفیت ارتباط بین ارائه دهندگان و دریافت کنندگان خدمات پزشکی نیز در این مجله علمی منتشر شده است.
وی اظهار امیدواری کرد طی زمانی کوتاه، این مجله بتواند به اهداف خود دست یافته و در بین انتشارات مرتبط با جامعه پزشکی به لحاظ علمی، اجرایی و صنفی جایگاه شایسته‌ ای یابد.
مدیر مسئول این نشریه دکتر علیرضا زالی، سردبیر آن دکتر شاهین آخوند زاده و اعضای هیات تحریریه آن 20 نفر از پزشکان در رشته های مختلف پزشکی هستند که به آدرس اینترنتی www.JIMC.IR ​در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.
اجتمام* 7268*1834

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نظام پزشكي مجله علمي انگليسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۰۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» دانشگاه آزاد میاندوآب مجوز انتشار گرفت

پیام خدایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا ضمن تقدیر از تلاش‌های ایرج محمودی مدیر مسئول و گروه روانشناسی و آموزش راهنمایی و مشاوره در پیگیری اخذ مجوز انتشار این مجله از سوی دانشگاه آزاد گفت: مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» دارای درجه علمی از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد است و بعد از چاپ و انتشار چهار شماره نسبت به اخذ تأییدیه مجله از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ در راستای اشاعه مأموریت علمی و فرهنگی خود، نقش ارتباطات در زمینه روانشناسی، شناخت روان و پیامد‌های روانشناختی ارتباطات دانشجویان و دانشگاهیان در مقابله با جنگ هیبریدی و تأثیر رسانه‌ها از جمله فضای مجازی، برنامه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای و آسیب‌های مربوطه با شناسایی موازین و شاخص‌های ارتقای مجله علمی در بین دانشجویان، موفق به اخذ مجوز نشریه در حوزه ارتباطات و روانشناسی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب با اشاره به اهمیت این مجله علمی که برای نخستین‌بار در این دانشگاه صورت گرفته را مرهون پیگیری‌های ایرج محمودی از استادان گروه روانشناسی و عضو هیئت علمی تمام‌وقت این دانشگاه برشمرد.

خدایی ابراز امیدواری کرد که مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» بتواند راهگشای مسیر‌های تازه‌ای برای دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب باشد.

مدیر مسئول مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» هم درباره ارکان این مجله به خبرنگار آنا گفت: سردبیر مجله مزبور منصور بیرامی استاد تمام روانشناسی از دانشگاه تبریز و جزء دو درصد از دانشمندان تاثیرگذار جهانی است.

ایرج محمودی در ادامه افزود: در شورای هیئت تحریریه داخلی هفت استاد و هشت دانشیار مطرح دانشگاه‌های دولتی و آزاد در رشته‌های ارتباطات، روانشناسی و مدیریت رسانه حضور داشتند.

وی در ادامه توضیح داد: همچنین یحیی کمالی‌پور استاد ممتاز ارتباطات دانشگاه کارولینای شمالی، منیژه دانشپور استاد ممتاز روانشناسی و شروتی اس پالسون دانشیار روانشناسی از دانشگاه بین‌المللی الاینت از اعضای شورای تحریریه بین‌المللی با مجله مزبور همکاری دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برای استادی ادیب و فرزانه: پزشکی که عاشق نوزادان بود و ایران
  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • استفاده از ظرفیت جامعه پزشکی در آموزش و پرورش
  • برای تحقق شعار سال باید از انحصار و رانت‌های اقتصادی جلوگیری شود
  • ضرورت حمایت از کارآفرینان و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار
  • مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» دانشگاه آزاد میاندوآب مجوز انتشار گرفت
  • اولویت‌های پژوهشی سال ۱۴۰۳ سازمان سینمایی منتشر شد
  • فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • سازمان سینمایی فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ را منتشر کرد
  • هزینه دوره TTC در سال 1403 چقدر است؟