Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ بهرام قاسمی در مراسم رونمایی از سایت زبان مالایی خبرگزاری قدس که امروز به صورت رسمی و در راستای نشر معارف و تحولات فلسطین آغاز به کار کرد، افزود: اطلاع رسانی و انتقال اخبار صحیح در دنیای درحال گذار امروز که سرعت تحولات آن به شدت سریع است، کار رسانه را با دشواری مواجه ساخته است، اما تنوع ابزار اطلاع رسانی به ما در بیان حقایق کمک شایانی می‌کند و ما می‌توانیم از این فرصت به نحو احسن استفاده کنیم و پیام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب را به همه نقاط جهان منعکس کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه زبان مالایی، زبان بیش از ۳۰۰ میلیون نفر از جمعیت جهان است، تاکید کرد: جمعیت مالایی زبان در جنوب شرق آسیا علاقه خاصی به پیام انقلاب اسلامی ایران دارند که راه اندازی سایت زبان مالایی خبرگزاری قدس می‌تواند این علاقه‌مندی را تا حدود زیادی افزایش دهد.

قاسمی با تاکید بر اینکه راه‌اندازی سایت زبان مالایی، اقدامی راهبردی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: این اقدام، ذکاوت خبرگزاری قدس است که کار تکراری سایر رسانه‌ها را رها و به میدان جدیدی ورود پیدا کرده است که می‌تواند تاثیر زیادی در انتقال آرمان‌های انقلاب اسلامی داشته باشد.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: ملت مالایی زبان در جنوب شرق آسیا از اهداف رسانه‌های غربی هستند که به نظر می‌رسد با راه‌اندازی سایتی به این زبان می‌توان توطئه رسانه‌های غربی را خنثی کرد.

قاسمی با اشاره به این‌که جنوب شرق آسیا از عرصه‌های مبنایی برای یارگیری و جذب نیرو برای گروه‌های تروریستی است، گفت: کشور‌های حاشیه خلیج فارس همچون عربستان هزینه‌های زیادی در حوزه جذب تروریست از منطقه جنوب شرق آسیا مصروف داشته‌اند که با ورود به این حوزه و تنویر افکار عمومی این منطقه می‌توان مانع افزایش گروه‌های تروریستی شد.

وی افزود: انتقال اخبار صحیح و معرفی چهره واقعی اسلام در عصر حاضر از اهداف جمهوری اسلامی ایران است که وزارت امور خارجه نیز به عنوان بخشی از دیپلماسی عمومی می‌تواند به رسانه‌ها در این زمینه کمک کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تنویر افکار عمومی مردم مالایی زبان گروه های تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۰۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از گروه‌های تروریستی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما و به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، ارتشبد سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه در این دیدار با محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، پاسخ ایران را مطابق با حق دفاع مشروع ایران دانست.

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران ضمن تشکر از حمایت و مواضع فدراسیون روسیه در محکومیت اقدام غیرقانونی و ناقض قوانین بین‌المللی رژیم صهیونیستی و حمایت از اقدام مشروع ایران در پاسخ به گستاخی این رژیم اظهار داشت: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشورهای غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است.

وزیر دفاع ایران با اشاره به تحرکات ناتو و برخی کشورهای غربی در توسعه به شرق و حضور در جغرافیای امنیتی شانگهای بر استفاده از ظرفیت‌های سازمان همکاری شانگهای برای رفع تهدیدات مشترک تاکید نمود.

سرتیپ ستاد دکتر محمدرضا آشتیانی با اشاره به سوابق طولانی مناسبات دفاعی و نظامی دو کشور بر توسعه مناسبات فی مابین جهت استحکام ثبات و امنیت در منطقه و نفی یک جانبه گرایی در روندهای جهانی تاکید نمود.

دو طرف در عین حال با توجه به تجربه موفق دو کشور در مقابله با تروریسم در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت مقابله با تهدیدات تروریستی، تجزیه طلبی و افراط گرایی که از اهداف اصلی سازمان همکاری شانگهای نیز می باشند تاکید کردند.

وزرای دفاع ایران و روسیه با تاکید بر اینکه تحولات منطقه قفقاز جنوبی برای منافع مشترک دو کشور حائز اهمیت می باشد تصریح کردند: حضور بازیگران فرا منطقه ای و مداخله گر در این مناطق بر خلاف منافع مشترک دو کشور می باشد و فرمت منطقه ای ۳+۳ که با حضور کلیه کشورهای منطقه قفقاز در حال اجرا می باشد چارچوبی مناسب برای حل و فصل مشکلات می باشد.

 

دیگر خبرها

  • هشدار جدی درباره نقشه جدید نفوذی‌ها در ایران
  • هشدار جدی روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • هشدار جدی جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از گروه‌های تروریستی است
  • حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • جنگ رسانه‌ای نیازمند استراتژی است
  • افکار عمومی جهان مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه است
  • کنعانی: افکار عمومی جهان بیدار شده است