Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیده‌بان حقوق بشر امروز یکشنبه در گزراشی تاکید کرد حمله اخیر جنگنده‌های سعودی به اتوبوس حامل کودکان دانش ‌آموز در ضحیان استان صعده یمن، جنایت جنگی به شمار می‌رود. ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، دیده‌بان حقوق بشر در پایگاه اطلاع‌رسانی خود آورده است کشورها باید فروش سلاح به عربستان را فورا به حال تعلیق درآورده و از تحقیقات مستقل سازمان ملل در خصوص تخلفات تمام طرف‌های درگیر در نزاع مسلحانه در یمن حمایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنگنده‌های متجاوز سعودی روز پنجشنبه 9 آگوست گذشته با حمله به یک دستگاه اتوبوس حامل کودکان دانش آموز در مرکز بازاری در شهر ضحیان در استان صعده جنایت هولناکی را مرتکب شدند که در نتیجه آن 52 نفر شهید و 79 نفر زخمی شدند.

دیده‌بان حقوق بشر تاکید کرده است ائتلاف متجاوز سعودی از مارس 2015 تا کنون با حملات هوایی خود قوانین جنگی را نقض کرده بدون اینکه تحقیقات کافی در این زمینه انجام شود.

این سازمان حقوق بشری صادرکنندگان تسلیحات به رژیم سعودی را به همدستی در جنایات جنگی متهم کرده است.

در این گزارش با اشاره به حمایت‌های گسترده آمریکا از رژیم سعودی و استفاده از جنگ افزارهای این کشور در کشتار مردم بیگناه یمن تصریح کرده است آمریکا هفت میلیارد دلار تسلیحات هدایت‌شونده به عربستان و امارات تحویل داده است.

انتهای پیام/

R36355/P36355/S8,90,1115/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۱۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی قمری‌وفا در شبکه اجتماعی خود نوشت: رئیس کل بانک مرکزی ایران به منطور شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

دیدار و گفتگو با روسای بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف از جمله عربستان در راستای توسعه مناسبات پولی و بانکی از جمله برنامه‌های رییس کل بانک مرکزی در عربستان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • حمله موشکی و توپخانه‌ای عربستان به مناطق مرزی یمن
  • میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند
  • اقدامات آمریکا در دهه‌های اخیر نمایشگاهی از جنایات جنگی است
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م