Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@01:51:33 GMT

نگرانی والورده از غافلگیر شدن مقابل اوئسکا

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۳۱۲۵۳

نگرانی والورده از غافلگیر شدن مقابل اوئسکا

بارسا امشب در نوکمپ برابر اوئسکا، تیم تازه صعود کرده به لالیگا به میدان خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، بارسا که هر دو بازی اول خود را با پیروزی پشت سر گذاشته، به دنبال کسب سومین برد و هم امتیاز شدن با رئال در صدر جدول است.

 

 

 

 

ارنستو والورده، سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« هنوز برای نتیجه گیری در مورد تیم ها زود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوئسکا شور و شوق تمام تیم هایی را دارد که تازه به لالیگا صعود کرده اند. آنها به شایستگی در زمین ایبار و بیلبائو نتایج خوبی کسب کردند. می دانم که بدون ترس برابر ما قرار خواهند گرفت و سعی ما در این است که غافلگیر نشویم چون سابقه خوبی برابر اینگونه تیم ها نداریم. به خوبی می دانم که بازی برابر چنین تیم هایی آسان نیست.»

 

خریدهای جدید:« در هر صورت نقل و انتقالات تمام شد و من از عملکردمان راضی هستم. حالا تمرکز مان روی بازی هاست و از تیمی که در اختیار دارم نیز کاملا راضی هستم. هنوز دو هفته از رقابت ها گذشته و زمانی که از وقفه بازی های ملی برگردیم، تقویم فشرده تر خواهد شد و آنگاه به بازیکنان جدید، فرصت بیشتری برای حضور در میدان خواهم داد.»

 

خط خورد آلبا از تیم ملی:« این سوال را باید از انریکه بپرسید. دوست ندارم کسی از من در مورد ترکیب بارسا سوال کند و در کار سرمربی تیم ملی هم دخالت نخواهم کرد. او از نظر خودش بهترین ها را دعوت کرده و آلبا هم باید تلاش کند تا نظر انریکه را تغییر دهد.»

 

 

تیم ملی اسپانیا انریکه سرزو (رئیس باشگاه) ارنستو والورده (سرمربی) یوردی آلبا اتلتیکو مادرید بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی اسپانیا ارنستو والورده سرمربی یوردی آلبا اتلتیکو مادرید بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۱۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: شما هیچی از آقای امباپه نمی‌دانید

به گزارش "ورزش سه"، پاریس 1-4 لوریان را برد تا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شود. اگر دیشب موناکو موفق به کسب پیروزی نمی شد، قهرمانی پی اس جی قطعی می شد ولی حالا باید یک هفته بیشتر صبر کنند.

کیلیان امباپه دو گل زد تا تعداد گل هایش در لیگ را به 26 برساند. دیگر ستاره درخشان پاریسی ها در این بازی عثمان دمبله بود که او نیز دبل کرد. بعد از درخشش برابر بارسا پای عثمان هم به گلزنی باز شده است.

در پایان بازی وقتی از لوئیس انریکه در مورد آینده امباپه سوال شد، او جواب داد: «خب، این بار زودتر از امباپه پرسیدید و انگار قرار نیست رکورد سوال نکردن از آینده او شکسته شود. استراتژی من در مورد امباپه را همه می دانید. تا خود آقای امباپه علنی صحبت نکند، من نیز حرفی برای گفتن ندارم. اول باشگاه و بازیکن باید اظهارنظر کنند و بعد من نیز نظرم را می گویم. شما در مورد او اطلاعات زیادی ندارید و تنها کاری که من انجام می‌دهم نیز این است که تلاش می‌کنم بهترین بازی را از امباپه و دیگر بازیکنانم بگیرم. همین.»

دیگر خبرها

  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • انریکه: شما هیچی از آقای امباپه نمی‌دانید
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد