Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@11:35:45 GMT

حس و حال بازیگر نوجوان از بازی در «تنگه ابوقریب»

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۳۱۳۵۰

حس و حال بازیگر نوجوان از بازی در «تنگه ابوقریب»

بازیگر فیلم "تنگه ابوقریب" گفت: من از کودکی داستان‌ها و حرف‌های زیادی درباره دفاع مقدس شنیده بودم و به شدت دوست داشتم این فضا را از نزدیک تجربه کنم. از بچگی دوست داشتم در فیلمی با حال و هوای دفاع مقدس بازی کنم.

خبرگزاری میزان: مهدی قربانی بازیگر سینما درخصوص حضور خود در فیلم سینمایی "تنگه ابوقریب" گفت: به شدت خوشحالم که امسال فیلم فوق العاده و هیجان انگیز تنگه ابوقریب را در چرخه اکران دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم بازیگران به شدت حرفه‌ای و استاندارد در کنار کیفیت بالای اثر و کارگردانی خوب بهرام توکلی باعث شده تا تنکه ابوقریب به اثری ماندگار مبدل شود.

وی درباره حضور خود در فیلمی با موضوع دفاع مقدس تاکید کرد: من از کودکی داستان‌ها و حرف‌های زیادی درباره دفاع مقدس شنیده بودم و به شدت دوست داشتم این فضا را از نزدیک تجربه کنم. از بچگی دوست داشتم در فیلمی با حال و هوای دفاع مقدس بازی کنم. باورتان نمی‌شود فضای فیلم تنگه ابوقریب بی‌نهایت برای من واقعی بود در حدی که دفاع مقدس واقعی را از نزدیک لمس کردیم.

بازیگر فیلم "ابد و یک روز" در مورد رسیدن به نقشش در تنگه ابوقریب افزود: من قبل از این فیلم "اینجا بدون من" را از بهرام توکلی دیده بودم و دوست داشتم با وی کار کنم. با اینکه تا به حال فیلم دفاع مقدسی کار نکرده بود، اما به شدت بر کار تسلط داشتند. واقعیت رسیدن به نقش علی در فیلم برای من به شدت سخت بود، اما "حمیدرضا آذرنگ" و "علی سلیمانی" کمک کردند تا به نقش برسم.

وی درباره احتمال همکاری مجدد خود با با سعید روستایی در فیلم "متری شیش و نیم" تصریح کرد: دوست داشتم برای روستایی بازی کنم و برای فیلم جدیدش وارد مذاکره و گپ و گفت: شدم، اما به واسطه فیلمنامه و سن افراد حاضر در اثر نقشی برای من وجود نداشت و در فیلم جدید وی حضور ندارم. حیف شد که در این فیلم حضور ندارم.

قربانی درباره فعالیت‌های آتی خود در عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: در حال حاضر کمی ترجیح می‌دهم استراحت کنم و برای سال بعد دوباره فعالیت خود را به عنوان بازیگر آغاز کنم.

منبع: فردا

کلیدواژه: تنگه ابوقریب بازیگر نوجوان مهدی قربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه نقد پیش از چاپ کتاب داستانی «سروان شوذب مشکینی» نوشته مهرداد عادلی فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت با حضور ابوالفضل درخشنده، محمدقاسمی پور، مرجان حصیرچی، طاهره قادری و نویسنده اثر در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این کتاب شامل خاطرات مرحوم سروان شوذب مشکینی از فرماندهان گروهان لشکر ۲۱ حمزه در دوران دفاع مقدس است.

برنامه مورد اشاره فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۱۴ در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

کد خبر 6098992 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • بازیگر «نون خ»: چند بار تا مرز خفگی رفتم
  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • دفاع مقدس ما امروز در جنگ نرم است
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام