Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشن بزرگ سادات خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز (۱۱ شهریور) با حضور ۷۰۰ نفر از سادات در امامزادگان شهدای باقریه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از بیرجند، حجت الاسلام احمد رضایی امروز (11 شهریور) در مراسم سبزپوشان علوی با بیان اینکه مقام سادات را قرآن مشخص کرده است، افزود: شما سادات از ذریه پیامبر(صلی الله علیه و آله وسلم) هستید و لذا احترام شما لازم و واجب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه احترام به سادات احترام به پیامبر(صلی الله علیه و آله) و ائمه اطهار(علیه السلام) است، گفت: تاثیرگذارترین عامل شکل‌گیری و احیای دین اسلام حضرت علی(علیه السلام) است.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه ثروت حضرت خدیجه و رشادت حضرت علی(علیه السلام) عامل احیای دین اسلام است، ادامه داد: احترام به سادات احترام به حضرت زهرا (سلام الله علیها) است.

 

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه باید سادات قدر سید بودن خودن را بدانند و شئونات را برای خود حفظ کنند، افزود: سادات طوری رفتار و عمل کنند که هر کس آنان را ببیند به یاد ائمه اطهار بیفتد و باید در میان مردم آبرومندانه زندگی کنند.

 

حجت الاسلام سید محمدباقر اسدی، استاد حوزه علمیه هم در این مراسم با اشاره به اینکه شیطان در چهار مکان ناله کرد که یکی از مهمترین آنها روز عید غدیر بود، گفت: متاسفانه برای تبیین مسئله غدیر بسیار کم کاری می شود.

 

وی با بیان اینکه غدیر اشرف و افضل اعیاد است، اظهار داشت: نقش غدیر در مسائل اساسی زندگی ما باید دیده شود.

 

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه متاسفانه ما در پوشش خود دقت لازم و کافی را نداریم، عنوان کرد: پوشش ما به ویژه خواهران باید طوری باشد که زینت اهل بیت(علیه السلام) باشد.

 

حجت الاسلام اسدی افزود: لباس هایی که امروز در کشور مد شده است برگرفته از الگوهای غربی و برگرفته از فرهنگ دشمنان غدیر است.

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس غدیر عید غدیر استیضاح غدیر خم حسن روحانی سوال از رییس جمهور سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اردبیل مقام معظم رهبری همایش سادات شهدای باقریه بیرجند خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۱۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس

محمدهادی ایمانیه در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) از برخی غرفه‌های تولیدکنندگان صنایع دستی، آلومینیوم و فولاد این استان بازدید کرد و با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه در راستای توسعه زیرساخت‌ها و تکمیل زنجیره ارزش فولاد در استان فارس، اظهارداشت: خوشبختانه در دستیابی به اهداف از پیش تعریف شده در این زمینه تا حدود زیادی پیش رفته است.

او در همین راستا به عملکرد وهمکاری شرکت فولاد غدیر نی‌ریز در زمینه اجرای طرح انتقال آب از خلیج فارس اشاره و خاطرنشان کرد: عملیاتی شدن طرح انتقال آب علاوه بر تامین آب مورد نیاز شرکت فولاد نی‌ریز، زمینه آزاد شدن بخشی از منابع آبی این شهرستان برای سایر مصارف آشامیدنی و کشاورزی را فراهم می‌کند.

استاندار فارس به مسئولیت‌های اجتماعی فولاد غدیر نی‌ریز نیز اشاره کرد و گفت: احداث پارک برای استفاده عموم مردم شهرستان به همراه فراهم کردن زمینه انتقال و تامین آب آشامیدنی برای روستا‌های اطراف از جمله اقدامات ارزشمند این مجموعه است.

ایمانیه احداث مسکن مورد نیاز مدیران، مهندسان و کارکنان واحد‌های بزرگ صنعتی در نزدیکی و محدوده این واحد‌ها را زمینه‌ساز کاهش ترافیک، کاهش هزینه‌ها و آرامش کارکنان توصیف کرد و ادامه داد: به همین دلیل این اقدام را از کارخانه‌های بزرگ استان مانند فولاد غدیر نی ریز شروع کردیم و اعلام می‌کنیم که مدیریت ارشد استان از احداث واحد‌های مسکونی کارکنان در محدوده واحد‌های تولیدی و صنعتی بزرگ حمایت خواهد کرد.

محمد هادی ایمانیه همچنین از غرفه آلومینیوم جنوب بازدید و با مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • امام صادق (ع) شاکله اندیشه دینی را بنا نهاد
  • درس اخلاق | چرا باید صابر باشیم؟
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه