Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط ­عمومی فیلم؛ مستند «برسد به دست آقای بنان» به کارگردانی و تهیه­ کنندگی زهره محقق امروز یک‌شنبه یازدهم شهریور ماه در خانه هنرمندان نقد و بررسی می‌شود.

سالن ناصری خانه هنرمندان امروز میزبان نمایش مستند «برسد به دست آقای بنان» است. این مستند 87 دقیقه­ای در ساعت ۱۷ به نمایش درمی‎آید و پس از آن با حضور زهره محقق کارگردان و منتقد، ایلیا محمدی‌نیا نقد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مستند «برسد به دست آقای بنان»، زندگی شخصی و هنری غلامحسین بنان، استاد نامدار و خلاق آواز ایران، به واسطه نامه‌ای که به او نوشته می‌شود، مورد بررسی قرار می‌گیرد. در این مستند افرادی مانند پریدخت آور (همسر بنان)، هومن صدر (پسرخوانده بنان)، کاوه دیلمی (از تنها شاگردان بنان)،ایرج خواجه امیری، مزدا انصاری، حریرشریعت زاده حضور دارند و از خلال گفت‌و‌گو با آن‌ها، با آثار و زندگی غلامحسین بنان بیشتر آشنا می‌شویم.

عوامل مستند «برسد به دست آقای بنان» عبارتند از: کارگردان،تهیه‌کننده و تدوینگر: زهره محقق، مشاور کارگردان: لقمان یداللهی، مدیر تصویربرداری: سید محمود موسوی، صدابردار: احسان حیدری، عکاس: زنده­یاد نیلوفر حسنی، طراح کاور و پوستر: صباجعفری، مریم ساربان‌ها، مشاور رسانه­ای: سعیده الله­ دادی.

انتهای پیام/

279 / 165 مستند برسد به دست آقای بنان زهره محقق

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مستند برسد به دست آقای بنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۱۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت راه‌اندازی خانه هنرمندان در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌استاندار مازندران با حضور در مجموعه فرهنگی و هنری استاد دولت آبادی در ساری با اشاره به جای خالی خانه هنرمندان در مرکز استان گفت: خانه هنرمندان باید در مازندران راه‌اندازی شود.

سید محمود حسینی‌پور با بیان اینکه جامعه ما به دنبال فعالیت‌های فرهنگی است و باید ابزارها و امکانات برای هنرمندانی که می‌خواهند به ایده‌های خود جامه عمل بپوشانند فراهم شود ، ادامه داد: ساختار خانه هنرمندان باید به‌گونه‌ای باشد تا در فضای عمومی کشور دیده شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • نمایش طرح‌های گرافیکی هنرمندان استان همدان با موضوع وعده‌ صادق
  • ۴۲ دستور کار برای حفاظت و مرمت از میراث فرهنگی خراسان رضوی
  • «طلوع خونین» را در تماشاخانه ایران‌شهر مشاهده کنید
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • ضرورت راه‌اندازی خانه هنرمندان در مازندران
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید
  • معرفی داوران مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • نماینده شهرستان‌ها در پایتخت هستیم/بعد از اجرا نمایش همراهتان است
  • فیلم‌های دوهفته کارگردانان کن اعلام شد