Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@10:32:53 GMT

حامد رهنما دبیر هفته ملی کودک شد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۳۱۶۵۱

حامد رهنما دبیر هفته ملی کودک شد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی حامد رهنما را به عنوان دبیر هفته ملی کودک منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فاضل نظری در این حکم به شایستگی‌ها و سوابق ارزشمند رهنما اشاره و بیان کرده است: برپایی برنامه‌های هفته ملی کودک فرصت مناسبی است که علاوه بر جلب نگاه و توجه همه قشرهای جامعه نسبت به کودکان و حقوق انسانی و قانونی آنان، زمینه‌های هم‌فکری، تعامل و هم‌افزایی تمامی نهادها و وزارت‌خانه‌های مرتبط با این حوزه را فراهم آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل کانون در ادامه این حکم اظهار امیدواری کرده است که با بهره‌مندی از ظرفیت مشارکت دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی، هنری، آموزشی و اجتماعی و همچنین همکاری ارزشمند سازمان‌های مردم‌نهاد و فعالان حوزه کودک و از رهگذر برگزاری این رویداد ملی به ویژه آیین روز جهانی کودک (16 مهر) با رعایت سیاست‌ها و جایگاه فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جامعه و طراحی فعالیت‌های جذاب، آموزنده و مورد علاقه کودکان و خانواده‌ها با ملاحظه اقتضائات بومی مناطق در سراسر کشور در مسیر اهمیت‌بخشی به پرورش و مهارت‌آموزی آینده‌سازان ایران اسلامی قدم‌های موثری برداشته شود.

 

حامد رهنما در حال حاضر مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون است.

 

ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک از 14 تا 20 مهر 1397 در تهران به میزبانی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب، همچنین مراکز فرهنگی هنری سراسر کشور برگزار خواهد شد.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس غدیر استیضاح عید غدیر مقام معظم رهبری افزایش قیمت رهبری غدیر خم هرمزگان حسن روحانی حامد رهنما فاضل نظری هفته ملی کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۱۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران اعلام کرد، نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان کانون در مرحله استانی ویژه مازندران ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۸ در سالن سینما کانون ساری برگزار می‌شود. 

بر این اساس، این جشنواره در بخش استانی با اجرای ۵ نمایش منتخب به اجرا می‌پردازد تا پس از رای هیات داوران ۳ نمایش برگزیده به دبیرخانه مرکزی برای حضور در جشنواره کشوری معرفی شوند. 

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره‌ی هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار " این صحنه خانه‌ماست " برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود. 

داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

دیگر خبرها

  • منتخبان نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان تجلیل می‌شوند
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • اعلام داوران هفته بیست و هشتم لیگ برتر