Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@07:34:14 GMT

فعالیت ۳۶۷۰ تعاونی در سطح استان ایلام

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۳۱۹۹۲

فعالیت ۳۶۷۰ تعاونی در سطح استان ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، شکراله شیرخانی روز یکشنبه در مراسم تجلیل از تعاونی های برتر استان اظهار کرد: با وجود آنکه بر اساس قانون باید حدود ۲۵ درصد فعالیت های اقتصادی به شکل تعاونی انجام گیرد ولی متاسفانه این رویه در کشور چندان رشد نکرده و با وضعیت مطلوب فاصله بسیاری داریم.

وی ادامه داد: با وجود تلاش هاب دولت هاب مختلف برای رونق فعالیت های تعاونی ولی چندان رغبتی در این عرصه مشاهده نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون ایلام یادآور شد:هرچه روحیه تعاون و همکاری و کار جمعی را گسترش دهیم زمینه بهره مندی تعداد بیشتری از مزایای آن فراهم شده و جامعه از نتایج آن بهره مند می شود.

شیرخانی تاکید کرد: سه هزار و ۶۷۰ تعاونی با ۳۷۱ عضو در سطح استان فعال هستند که از این تعداد ۱۲۹نفر را خانم ها و مابقی را آقایان تشکیل می دهند.

وی اضافه کرد: تشکیل اتاق تعاون در سطح استان از برنامه های این اداره برای گسترش فعالیت های تعاونی است که امیدواریم شاهد حضور تعاونی ها در این بخش باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: ایلام اولین استانی است که بیشترین سهم اعتبار روستایی به آن اختصاص یافته از این رو باید اقتصاد استان را مردم نهاد کرد.

وی با اشاره به ثبت نام ۳۷۰ تعاونی جدید در سامانه کارا گفت: در سیزدهمین جشنواره تعاونی های برتر تعاونی ۱۸۹ قدر رزمندگان ایلام در بین ۱۴ تعاونی کشور حائز رتبه برتر شده است.

کد خبر 4392012

منبع: مهر

کلیدواژه: تعاونی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه گرگان خبرگزاری مهر مشهد شیراز استانداری سمنان شهرکرد عید غدیر خم عید سعید قربان سانحه تصادف احتکار خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۱۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی خریداری شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا شکری از خرید ۱۷ هزار تن محصول دانه‌های روغنی کلزا توسط شبکه تعاونی‌های مردم نهاد، تحت پوشش مدیریت تعاون روستایی استان از کشاورزان شهرستان دهلران و مهران خبر داد،.

وی افزود: در راستای تحقق شعار سال و پای کار آمدن تشکل‌های مردم نهاد، از میزان ۲۰ هزار تن محصول کلزای خریداری شده در حوزه جنوبی استان، مقدار ۱۷ هزار تن این محصول، توسط تشکلهای تعاونی این مدیریت خریداری از این مقدار میزان ۱۵ هزار تن آن به کارخانه جات تولید روغن کشی کشور حمل شده است.

شکری گفت: میزان محصول جمع آوری و خریداری شده محصول کلزای امسال تا کنون، نسبت به کل محصول خریداری شده در سال گذشته از کشاورزان، بیش از سه برابر بوده که رکوردی در جهش تولید محسوب می‌شود.

کد خبر 6088880

دیگر خبرها

  • ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی به کجا رسید؟
  • سایه برج ها از سر باغ گیاه شناسی کوتاه می شود
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی خریداری شد
  • فعالیت ۱۰ هزار نفر در طرح‌های صنعتی ایلام
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • نقش مهم تعاونی ها در جهش تولید
  • شبکه‌ای واحد برای کمک‌های خیرین ایجاد شود