Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@17:13:45 GMT

رئيس مجمع نمايندگان کرمان ابقا شد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۳۲۲۴۵

رئيس مجمع نمايندگان کرمان ابقا شد

خبرگزاري آريا - کرمان - ايرنا - سخنگوي مجمع نمايندگان استان کرمان گفت: حسين اميري خامکاني نماينده مردم زرند و کوهبنان براي سومين سال متوالي به عنوان رئيس مجمع نمايندگان استان کرمان انتخاب شد.

احمد انارکي محمدي روز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: امروز پس از راي گيري هيات رئيسه مجمع نمايندگان استان کرمان در تهران حسين اميري خامکاني به عنوان رئيس مجمع نمايندگان انتخاب و در واقع براي سومين سال متوالي در اين مسئوليت ابقا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس اين گزارش احمد حمزه اي نماينده مردم پنج شهرستان جنوبي استان کرمان به عنوان نايب رئيس مجمع، علي اسدي کرم به عنوان دبير و احمد انارکي نماينده مردم رفسنجان و انار به عنوان سخنگوي مجمع نمايندگان انتخاب شدند.
سخنگوي مجمع نمايندگان بيان کرد: همانگونه که از قبل مجمع نمايندگان استان کرمان با وحدت و همدلي توسعه استان را اولويت خود قرار داده بود اکنون نيز نمايندگان مردم استان کرمان در مجلس شوراي اسلامي با همين خط مشي کار خود را ادامه مي دهد.
3029/9767/ 5054
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۲۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بادامچیان: در انتخاب رئیس مجلس دوازدهم دخالتی نمی‌کنیم/فراکسیون موتلفه در مجلس تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسدالله بادامچیان عصر یکشنبه در نشست منتخبین دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حزب موتلفه اسلامی که با عنوان اولویت‌های مجلس تحول و تکامل در موسسه فرهنگی شهدای موتلفه برگزار شد با بیان اینکه ما در انتخاب رئیس مجلس دخالت نمی‌کنیم، گفت: انتخاب رئیس مجلس بر عهده نمایندگان هر دوره است که نمایندگان این دوره در ۷ خرداد تعیین می کنند رئیس مجلس چه کسی باشد.

بنابر روایت ایرنا، وی با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس، افزود: در این مرحله تلاش می کنیم نامزدهای اصلح را راهی مجلس دوازدهم کنیم از این رو برنامه داریم.

دبیرکل حزب موتلفه به رویکرد تحول و تکامل از سوی حزب موتلفه اشاره و اظهار کرد: نماینده مجلس نماینده کل نظام است و وجهه خاص دارد. حزب موتلفه بر پایه مردمی بودن و تکلیف مداری همه توان خود را در جهت تکامل و تحول در گام دوم انقلاب اسلامی ـ در جهت آسایش کامل و رفاه مردم بکار می گیرد ـ تا مشکلات اقتصادی و فرهنگی و سیاسی رفع شود.

بادامچیان با اعلام اینکه با تشکیل مجلس جدید، فراکسیون موتلفه با تفاهم و همفکری و همکاری و ساختار متناسب فعالیت خود را شروع می‌کند، گفت: فراکسیون ما به نمایندگان حزب در مجلس دوازدهم کمک خواهد کرد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897967

دیگر خبرها

  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • کناره گیری یک عضو دیگر حزب حاکم محافظه کار انگلیس
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • بادامچیان: در انتخاب رئیس مجلس دوازدهم دخالتی نمی‌کنیم/فراکسیون موتلفه در مجلس تشکیل می‌شود
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • نماینده‌ای داشتیم که به مهسا امینی فقط فحش نمی‌داد
  • شکایت رئیس سابق فدراسیون ترای اتلون به دیوان عدالت اداری/ اعتراض به انتخابات