Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@15:30:06 GMT

نقاشی های «رویای من» به برج آزادی آمدند

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۳۳۱۳۶

نقاشی های «رویای من» به برج آزادی آمدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برج آزادی، نمایشگاه گروهی نقاشی «رویای من» به سرپرستی سیدکمال الدین رفیعی از ۱۰ شهریور در نگارخانه آیینه برج آزادی برپا است.

رفیعی تعداد آثار را ۲۷ تابلو اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه حاصل کارهای یک سال اخیر ۲۵ نفر از هنرجویانم و خودم است که در تکنیک های رنگ روغن، مداد رنگی، سیاه قلم و پاستل ارایه شده، نکته بارز این نمایشگاه خلق آثار بسیار پیچیده و پرکار توسط افراد غیر حرفه‌ای و در مدت زمان نه چندان طولانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست گروه «پرهون» با اشاره به موضوع آزاد در خلق آثار عنوان کرد: بیشتر کارها در سبک های رئالیستی و امپرسیونیستی هستند که پایه و اساس هنرهای نوین به شمار می رود همچنین تمام آثار اصل بوده و از جایی کپی برداری نشده است.

نمایشگاه گروهی نقاشی «رویای من» به سرپرستی سیدکمال الدین رفیعی تا ۱۵ شهریور از ساعت ۹ تا ۱۷ در نگارخانه آیینه برج آزادی برپا است.

کد خبر 4392068 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: برج آزادی شهر تهران نمایشگاه نقاشی مردم علیه احتکار تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی کنسرت موسیقی جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان فیلم کوتاه سینمای مستند سریال ایرانی سی و یکمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک تئاتر عروسکی برنامه تلویزیونی مرضیه برومند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۳۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاهِ عکسِ به نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

به همت اهالی دوشنبه بازدید و با همکاری ستاد دیه استان یزد، نمایشگاه عکس گروهی از سی هفته بازدید از خانه‌ها و بنا‌های قدیمی و سنتی یزد تحت عنوان " دوشنبه‌های رهایی" با هدف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد از تاریخ ۳ الی ۷ اردیبهشت ماه همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۲۳ در محل هتل پارسیان صفاییه یزد برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه در دو قسمت عکس با دوربین و عکس با موبایل در مجموع از ۸۰ عکس که توسط بازدید کنندگان "دوشنبه‌های رهایی" از بنا‌ها و خانه‌های قدیمی ثبت کردند تشکیل شده و مبالغ ورودی این نمایشگاه نیز در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خواهد بود و عموم مردم میتوانند ضمن بازدید از این نمایشگاه هر مبلغی را که نیت کرده و می خواهند به این امر خیر اختصاص دهند.

گفتنی است، پویش دوشنبه‌های رهایی نزدیک به یک سال است که در استان یزد برگزار میشود و هر دوشنبه یک خانه قدیمی جهت بازدید عموم مردم انتخاب میگردد و بازدید کنندگان هر کدام مبلغی را در این بازدید جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا میکنند که این پویش با استقبال بسیار خوب اهالی استان یزد همراه بوده است و تا کنون موجب آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آثار مکرمه قنبری به نمایش درمی‌آید/ قصه‌هایی از دری‌کنده
  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک
  • افراد مبتلا به آب‌سیاه نقاشی‌های معروف را چه شکلی می‌بینند؟ (+عکس)
  • برگزاری پویش طراحی و نقاشی «زندگی با آیه ها» با موضوع «وعده صادق»
  • جواد مجابی: کمال‌الملک شاگردان را به کپیه باسمه‌های فرنگی واداشت/حیدریان: دلش چون بید می‌لرزید که مبادا آن برگ پیش از آن‌که در تابلو ترسیم شود بیفتد
  • برگزاری نمایشگاهِ عکسِ به نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • «لی لی عامری» سازه‌های نامرعی می‌سازد