Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حبرگز اری صدا وسیما مرکز یزد , مديرکل فني و حرفه اي استان گفت: 10نفر از مهارت آموزان استان در جشنواره ملي  مهارت موفق به کسب مدال شده اند. افضلي افزود: اين کاراموزان در رشته هاي آجرچيني،لوله کشي و گرمايشي،الکترونيک،نجاري،طراحي گرافيک،کابينت سازي، فناوري آب،فناوري مدل،گل آرايي و تبريت و تهويه موفق به کسب مدال شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی کسب 2 مدال طلا،2 مدال برنز و 6 ديپلم افتخار از موفقيت هاي کارآموزان استان اعلام کرد .
افضلي افزود:از بين 880 شرکت کننده اوليه،415 نفربه مرحله شهرستاني،130 نفر به مرحله استاني و در نهايت 21 نفر به مرحله کشوري جشنواره ملي مهارت راه يافته اند.
رئيس سازمان بودجه و برنامه استان نيزدر اين مراسم  با اشاره به درخشش استان در 20 سال کنکور سراسري  گفت:امروز آموزش با فرهنگ مردم استان عجين شده است بايد مهارت را نيز با اين فرهنگ همراه کرد تا دانشجويان يزدي پس از فاغ التحصيلي مشکل کسب و کار نداشته باشند.
حسيني پورافزود: براي کسب موفقيت هاي بيشتر،مراکز مهارت آموزي استان باي بازنگري شود و تجهيزات،امکانات،فضاسازي و نوع آموزش هاي اين مراکز بايد به روزرساني شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صدا وسیما یزد تجلیل مدال آوران فنی وحرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۳۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دو اثر از رادیو کیش به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی پژواک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، هیات داوران سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک پس از برگزاری نشست نهایی نامزد‌های دریافت جایزه در موضوعات مختلف بخش ویژه را معرفی کردند.

اثر رادیویی نوایی (موسیقی مقامی ایران) به تهیه‌کنندگی محمد چگنی در بخش پاسداشت زبان پارسی و اثر رادیویی مزرعه ماهی از راحله اکبری در بخش شعار سال به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی پژواک راه یافتند.

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • صحن شورای شهر اصفهان به صحنه‌ تقدیر و تجلیل از معلمان و قهرمان ورزشی تبدیل شد
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • شناگر کردستانی در مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور درخشید
  • ارائه خدمات توان بخشی در اردوی جهادی توان آوران در حاشیه شهر مشهد
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • راهیابی دو اثر از رادیو کیش به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی پژواک