Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-27@08:51:03 GMT

قدردانی از تعاونی های برتر گلستان + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۳۳۷۷۱

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گلستان مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان در این مراسم با اشاره به اینکه تعاونی ها تامین کننده 25 درصد از تولید در آمد ملی هستند افزود : تعاونی ها می توانند سرمایه های خرد را که به تنهایی شاید چندان مفید نباشند برای استفاده بهینه تجمیع کنند.

سعید مازندرانی همچنین با بیان اینکه گلستان رتبه اول حمایت های تسهیلاتی را دارد  گفت : تا کنون از محل رونق واحدهای تولیدی 85 میلیارد تومان و از محل اشتغال روستایی 36 میلیارد تومان به تعاونی ها تسهیلات داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : از پارسال تا کنون 184 تعاونی در استان تشکیل و برای 1 هزار و 630 نفر شغل فراهم شد.

مازندرانی همچنین از انتخاب تعاونی بهزیست گنبد و شرکت تعاونی فراگیر اینچه برون آق قلا به عنوان تعاونی های برتر ملی خبر داد.

در این مراسم همچنین سامانه مجازی کالا افتتاح شد.

شکری رئیس خانه تعاونگران استان گفت : فعالان مشاغل خانگی و تعاونی ها می توانند با استفاده از این سامانه محصولات تولیدی خود را معرفی و به فروش برسانند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تعاونی های برتر گلستان سامانه مجازی کالا فعالان مشاغل خانگی تعاونی ملی اشتغال روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۳۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد

مریم نیکزادفر گفت: با فعالیت این سامانه بارشی از بامداد سه شنبه تا امروز بارش‌های خفیف و موثری در استان داشتیم و تاکنون بیشترین باران به میزان ۱۱۹ میلیمتر از شیرآباد خان ببین و ۱۱۴ میلیمتر از جعفر آباد گرگان ثبت شد.

او افزود: این سامانه به تدریج تا امشب از استان خارج می‌شود و فقط امشب و فردا احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده در کوهستان وجود دارد.

نیکزادفر گفت: امروز مراوه تپه با ۱۲ درجه سردترین نقطه استان بود و بیشینه دما بین ۲۶ تا ۲۸ درجه در مناطق شمالی استان ثبت شد.

کارشناس هواشناسی گفت: فردا دمای هوا یک تا دو درجه افزایش خواهد یافت و تا اواسط هفته آینده آسمان استان پایدار پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا
  • قدردانی بانوان در مرکز گلستان از مجریان طرح ملی «نور»
  • ثبت بارش ۱۰۴ میلی متری باران در شیرآباد
  • بارش برف در ارتفاعات گلستان/ زنجیره چرخ الزامی است
  • ثبت بیشترین باران در شیرآباد
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"