Web Analytics Made Easy - Statcounter

اشرف بروجردی» رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، به منظور معارفه مدیر جدید مرکز اسناد و کتابخانه ملی اصفهان، روز یکشنبه به اصفهان سفر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، او طی این سفر، در آیین تکریم «مختار باقری پبدنی» و معارفه «مسعود کثیری» به عنوان مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی اصفهان که در استانداری اصفهان برگزار کرد، ابراز امیدواری کرد: دکتر کثیری با استفاده از ظرفیت‌های استان و مساعدت استاندار اصفهان در حفاظت از میراث مستند و مکتوب این استان موفق باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهرعلیزاده نیز با استقبال از حُسنِ انتخاب «مسعود کثیری»؛ عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان به عنوان مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی اصفهان اظهار داشت در توسعه و ارتقای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در اصفهان، مساعدت لازم را خواهد داشت.

 

گفتنی است، بروجردی طی این سفر، با اهداگران اسناد و جمعی از مفاخر اصفهانی نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس استیضاح افزایش قیمت غدیر عید غدیر هرمزگان دبیر ستاد عالی کانون های مساجد اردبیل رکود مسکن اهمیت اشرف بروجردی تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۳۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تکریم خانواده شهید ملک‌مکان در هفته هنر انقلاب برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی در فارس با شعار محوری «فراشیراز» عصر امروز حمیدرضا قانعی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، وحید نمازی مدیر حوزه هنری و دبیر ستاد هفته هنر انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان از خانواده ارجمند و معظم شهید غلامعباس ملک مکان، تکریم کردند.

هفته هنر انقلاب اسلامی برای هشتمین سال پیاپی در شیراز با برپایی برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت این هفته در شیراز و شهرستان‌های استان فارس در حال اجرا است.

شهید غلامعباس ملک مکان یکی از ۲۰۵ شهید سرافراز شهرستان بوانات است که در سال ۱۳۲۸ به دنیا آمد و در سال ۶۱ در آبادان به شهادت رسید؛ این شهید والامقام دستیار ویژه شهید آوینی در ساخت مستند «خان گزیده‌ها» بوده است.

کد خبر 6078281

دیگر خبرها

  • ۹۴ هزار نسخه نشریه ادواری طی یک سال جذب آرشیو مطبوعات رضوی شد
  • 94 هزار نسخه نشریه ادواری طی یک سال جذب آرشیو مطبوعات رضوی شد
  • جذب ۹۴ هزار نسخه نشریه ادواری در آرشیو مطبوعات رضوی
  • مشاور رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی منصوب شد
  • رونمایی از چهار قرآن نفیس خطی در دانشگاه بین المللی
  • مراسم تکریم خانواده شهید ملک‌مکان در هفته هنر انقلاب برگزار شد
  • مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز منصوب شد
  • منوچهر رحمانی مدیرعامل انجمن حمایت زندان مرکز شد
  • برگزاری نمایشگاه آثار هنری در دانشگاه اصفهان
  • مراسم معارفه مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد