Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@20:02:39 GMT

سفر اعضای کمیسیون قضایی مجلس به ارومیه

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۳۳۸۷۷

سفر اعضای کمیسیون قضایی مجلس به ارومیه

عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس از سفر اعضای این کمیسیون به همراه معاونین قوه قضائیه به ارومیه خبر داد. ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات

 یحیی کمالی پور عضو هیئت رئیسه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از عدم برگزاری جلسه عصر امروز (یکشنبه 11 شهریور) کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: سفر برخی از اعضای کمیسیون قضایی به همراه معاونین دستگاه قضا به ارومیه دلیل عدم برگزاری جلسه عصر امروز کمیسیون بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سفر اعضای کمیسیون به دعوت روح‌الله حضرت‌پور، نماینده مردم ارومیه انجام شده، افزود: بازدید از زندان مرکزی ارومیه، بررسی مشکلات زندانیان، بازدید از مجتمع‌های قضایی این شهرستان و همچنین بررسی مشکلات این مراکز از برنامه‌های سفر اعضای کمیسیون است، قرار است، گزارشی در این زمینه تهیه و به اعضای کمیسیون ارائه دهند.

انتهای‌پیام/

 

R1385/P1360/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۳۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت اعضای یک شرکت هرمی کلاهبردار در شهریار

 سردار مهدی کرمی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مبارزه با جرائم اقتصادی و کلاهبرداری در شهرستان، اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در شهر فردوسیه شهریار، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران قرار گرفت.

مأموران پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی، دفتر شرکت‌های هرمی را شناسایی و با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و ۲۸ نفر از اعضای این شرکت را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه برخی اقلام شامل کامپیوتر، لپ‌تاپ و جزوات و کتابچه‌های آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی از مخفیگاه متهمان کشف شد، تصریح کرد: این افراد که عمدتاً از اتباع بیگانه بودند با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

کرمی با اشاره به اینکه سرگروه‌های شرکت‌های هرمی با وعده‌های پوشالی برای کسب درآمد و اشتغال به جذب افراد به‌ویژه جوانان در این شبکه‌ها و شرکت‌های خیالی اقدام می‌کنند، خاطرنشان کرد: این‌گونه اقدامات مجرمانه با تولید و کارآفرینی در تضاد بوده و اشتغال و حرکت اقتصادی جامعه را مختل می‌کند که حل این معضل هوشیاری بیشتر افراد را می‌طلبد.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بازداشت اعضای یک شرکت هرمی کلاهبردار در شهریار
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • دستگیری ۲۸ عضو شرکت‌های هرمی در شهریار
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • ۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به والیبال ایران رسید
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران