Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا امینازاده در گفت و گو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: در مسابقات اینچئون کره‌جنوبی 31 مربی، ورزشکار و سرپرست از استان اصفهان حضور داشته که نتیجه نهایی این مسابقات، کسب 1 مدال طلا و 6 نقره توسط ورزشکاران استان اصفهان کسب شده، 4 مدال نقره را بانوان اصفهانی به دست آوردند.

وی ادامه داد: پس از مسابقات اینچئون، برنامه‌ریزی و عملکرد هیات‌ها را بررسی کردیم و اتفاقات خوبی رقم خورده در واقع برای مسابقات2018 جاکارتا تعداد ورزشکاران اصفهانی حاضر در کاروان ورزشی ایران رشد 45 درصدی داشته است با توجه به اینکه تعداد نفرات اعزامی ایران تفاوتی با 4 سال گذشته نداشته و 379 نفر به این رقابت‌ها اعزام شدند، حضور ورزشکاران اصفهانی رشد قابل توجهی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: از 7 مدال کسب شده توسط استان اصفهان، 2  طلا در والیبال، 2 طلا در کبدی، یک طلا در وزنه‌برداری و 2 طلا در رشته کانوپولو کسب شد، اگر چه رشته کانوپولو در رنکینگ کسب مدال‌ها نبود اما افتخاری برای کشور حاصل شد.

امینازاده بیان کرد: در سایر رشته‌های اعزامی استان اصفهان به مسابقات جاکارتا، تکواندو یک نقره، ووشو 3 نقره، بسکتبال 3 نقره، واترپلو و قایقرانی 2 مدال برنز و در مجموع 16 مدال رنگارنگ کسب کردیم.

وی تصریح کرد: بعضی از رشته‌های ورزشی با توجه به اتفاقاتی که در چند ماه اخیر رخ داده و مشکلات اقتصادی که گریبانگیر فدراسیون‌ها شده است، بسیاری از ورزشکاران به مسابقات جاکارتا اعزام نشدند. ملی‌پوشان اصفهان در رشته‌های تکواندو و کبدی متاسفانه در روزهای پایانی اعزام به مسابقات دچار آسیب دیدگی شدند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: با توجه به اینکه در رشته هندبال لژیونر داشتیم، اما باشگاه‌ها برای حضور در این مسابقات موافقت نکردند. بعضی از فدراسیون‌های ورزشی به دلیل مشکلات مالی که گریبان‌گیر آن‌ها بوده، موفق به مجاب کردن مسئولان برای اعزام ورزشکاران خود نشدند تا تیم‌ها بازیکنان خود را اعزام کنند. 

امینازادخ خاطرنشان کرد: زمانی که تعداد اعضای کاروانی که اعزام می‌شود ثابت است، تعداد ورزشکاران اصفهان و مدال‌های به دست آمده آمار خوبی را نشان می‌دهد. در دو و میدانی هم انتظار داشتیم رضا قاسمی و فرزانه فصیحی در این دوره از مسابقات حضور داشته باشند که  رکورد ورودی این مسابقات را کسب نکردند.

ق/ 2

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آسیب دیدگی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان تکواندو رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۴۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی

به گزارش "ورزش سه"، محبی با در بازی با فاکل دچار کشیدگی لیگامنت روی پا مواجه شده و به همین دلیل سه بازی اخیر تیمش را از دست داده است. این مصدومیت مشابه آسیب‌دیدگی پیام نیازمند و‌ البته خفیف تر از سنگربان سپاهان است که به همین دلیل 5 نزدیک به یک ماه و نیم از ترکیب سپاهان دور ماند.

ستاره تیم ملی که این روزها روند درمانی خودش را طی می‌کند به نظر می‌رسد دیدار فردای تیمش برابر اورنبرگ که‌ محمد‌ قربانی را هم در ترکیب دارد را هم از دست بدهد و پس از آن به تمرینات گروهی تیمش اضافه شود .

محمد‌ محبی ستاره سابق سپاهان و استقلال فصل خوبی را چه در عرصه باشگاهی و چه در عرصه ملی پشت سر می‌گذارد و موفق شده در عرصه باشگاهی این فصل برای روستوف ۷ گل ۴ پاس گل و ۲ پنالتی را برای تیمش بگیرد و با دبل در دو بازی عنوان بهترین بازیکن ماه گذشته را به دست آورد و در بین نامزدهای بهترین بازیکن سال روسیه نیز قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • فیلم| جزئیات جدید از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ»
  • روایت ندا قاسمی از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ» (فیلم)
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • حضور ورزشکاران استان در تیم های ملی
  • ببینید | جزئیات جدید از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ»
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • دلیل مهم خشکی زانو پس از مدتی نشستن
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی