Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@23:03:38 GMT

شرکت تعاونی‌های موفق استان بوشهر به جامعه معرفی شود

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۳۴۲۳۳

شرکت تعاونی‌های موفق استان بوشهر به جامعه معرفی شود

معاون استاندار بوشهر بر الگوسازی و معرفی شرکت تعاونی‌های موفق استان بوشهر از طریق صداوسیما به مردم تاکید کرد و گفت: این امر سبب توسعه زیرساخت‌های اشتغال‌زایی در جامعه می‌شود. ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان دشتی، سعید زرین‌فر ظهر امروز در سیزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر و دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان بوشهر که در شهرستان دشتی برگزار شد ضمن تبریک هفته تعاون، تعاونی‌ها را منشأ تحول در حوزه اقتصاد برشمرد و بر لزوم تقویت و حمایت بیش‌ازپیش از این قشر پرتلاش را مورد تأکید قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر اظهار داشت: برای توسعه تعاونی‌ها تلاش‌هایی صورت گرفته اما به جایگاه اصلی خود نرسیده است و یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها فرهنگ‌سازی است که باید تلاش‌های بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

وی بابیان این‌که یکی از ارکان اقتصادی کشور به‌ویژه در مناطق روستایی و عشایری تعاونی است تصریح کرد: تأثیر بخش تعاونی بر بهبود فرهنگ کار جمعی در اقتصاد بسیار مهم است زیرا بررسی‌ها نشان می‌دهد توسعه تعاونی‌ها و رفع مشکلات آن‌ها راه مؤثری برای ارتقای فرهنگ کار جمعی است و در خیلی از کشورها ازجمله آلمان 80 درصد اقتصاد این کشور مبتنی بر صنایع کوچک و متوسط است.

زرین‌فر تأکید کرد: یکی از کارهایی که باید انجام دهیم الگوسازی و معرفی شرکت تعاونی‌های موفق استان بوشهر از طریق صداوسیما به مردم است که این امر سبب توسعه فرهنگ تعاون و اشتغال‌زایی در جامعه می‌شود.

معاون استاندار بوشهر بابیان این‌که با همدلی و هم‌افزایی مدیران، زمینه ارتقا و پیشرفت کشور حاصل می‌شود خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه وزارت کشور با وزارت تعاون برای ایجاد شرکت‌های تعاونی توسعه و عمران شهری امضاء شده که نقش بسیار مهمی در توسعه منطقه‌ای دارد.

وی افزود: در سه شهرستان بوشهر، دشتستان و دشتی سه تعاونی توسعه و عمران شهری ایجادشده که می‌توانند در توسعه شهرستان‌ها کمک کند.

زرین فر بیان کرد: در کارگروه رفع موانع تولید سال گذشته در استان بوشهر 119 جلسه تشکیل و 700 مصوبه داشته است که بخشی از مصوبات در حوزه شرکت‌های تعاونی است و نگاه امکان بر کارگروه حمایت از شرکت تعاونی‌هاست.

وی افزود: دولت در حد توان از تعاونی‌ها حمایت کرده و حمایت می‌کند.

انتهای پیام/ش

R41363/P1377/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۴۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: راهپیمایی بزرگ خانوادگی در بوشهر در حمایت از خانواده و فرهنگ عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جزئیات برگزاری این برنامه ابراز داشت: این برنامه با حضور خانواده‌های بوشهری و برپایی موکب‌های مردمی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۷:۳۰ از میدان المپیک به طرف میدان شهید «رئیسعلی دلواری» به همت ستاد مردمی بوشهری‌ها برگزار خواهد شد.

دبیر قرارگاه مردمی برنامه‌های فرهنگی بندر بوشهر با اشاره به اجرای طرح نور ابراز داشت: ۲۵ فروردین‌ماه، طرح پلیس برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی حوزه حجاب و عفاف با عنوان «طرح نور» در سراسر کشور به اجرا در آمد، به این مناسبت در راستای حمایت از نیروی خدوم انتظامی و حمایت از خانواده و فرهنگ عفاف و حجاب راهپیمایی بزرگ خانوادگی در شهر بوشهر برگزار می‌شود.

کد خبر 6097386

دیگر خبرها

  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • ۲۸۱۱ هکتار زمین اشتباهی به نام یک شرکت تعاونی شده است/ سند مالکیت باطل شد
  • معرفی کتاب‌های شهید مطهری به کودکان
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • تعاونی‌های تولید؛ مصداق مشارکت مردم در اقتصاد
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد