Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@17:21:46 GMT

محتکر ۱۸ هزار عدد روغن خودرو در خرم‌آباد شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۳۴۲۷۱

محتکر ۱۸ هزار عدد روغن خودرو در خرم‌آباد شناسایی شد

محمدرضا صفی خانی  افزود: ارزش روغن های کشف شده بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۱ میلیون ریال است و فرد متخلف برای طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.
وی اظهار داشت: برخورد با متخلفان بازار از سوی دستگاه های نظارتی استان بدون اغماض و چشم پوشی و براساس قانون انجام می شود.

تشدید بازرسی های صنفی از اصناف
وی ادامه داد: تلاش می شود بازرسی از واحدهای صنفی به ویژه در حوزه کالاهای اساسی تشدید یافته و پرونده های تشکیل شده نیز در سریع ترین زمان ممکن به صدور حکم منجر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صفی خانی گفت: تا پایان هفته گذشته در این راستا ۱۷ انبار عمده فروش و خرده فروش به علت احتکار برنج، شکر، روغن نباتی و پودر شوینده با تشکیل پرونده تخلفاتی به ارزش بیش از ۱۴میلیارد و ۱۹۶میلیون ریال به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان تاکید کرد: مردم در راستای برخورد با محتکران و اخلال گران بازار درصورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه و کالای قاچاق با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند.

صفی خانی افزود: افرادی که انبارهای احتکار کالا را به سازمان صنعت، معدن و تجارت معرفی کنند در صورت صحت موضوع، پس از صورتجلسه کالای مکشوفه، از آنها تقدیر خواهد شد.

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت برنج خودرو سازمان صنعت معدن و تجارت قاچاق کالاهای اساسی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۴۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سیستان و بلوچستان با ۳ غرفه در نمایشگاه «اکسپو»

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه بین‌المللی صادراتی «اکسپو» فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های استان است که در این راستا غرفه سیستان و بلوچستان با سه محور شیلات، معدن و زنجیره ارزش خرما کار خود را آغاز می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، داوود شهرکی، امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه بین‌ المللی اکسپو از تاریخ هشتم الی دوازدهم اردیبهشت سال‌جاری با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی کشور ایران اکسپو ۲۰۲۴ برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه، استان‌ها غرفه‌هایی برپا کردند که توانمندی‌های اقتصادی هر منطقه را نشان می‌دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار گفت: غرفه سیستان و بلوچستان با سه محور شیلات، معدن و زنجیره ارزش خرما کار خود را آغاز می‌کند که البته در این سه محور اتفاقات خوبی در استان رقم خورده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های معدنی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در بخش معدن بیش از هفت کارخانه با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان در حال احداث است.

شهرکی با اشاره به اهمیت نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ اذعان کرد: امیدواریم با مشارکت مدیران دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان بتوانیم ظرفیت‌های موجود در استان را به خوبی به سرمایه‌گذاران معرفی کنیم.

کد خبر 748318

دیگر خبرها

  • شناسایی ۶۵۰ کارگاه پرخطر در قزوین
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود
  • معرفی سیستان و بلوچستان با ۳ غرفه در نمایشگاه «اکسپو»
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان‌غربی
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان غربی
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل