Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمیه غلامی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: به تازگی فستیوال جهانی مفاهیم پایه ریاضی 2018 برای کودکان 3 تا 7 سال در کشور مالزی با شرکت 60 کودک از 18 کشور برگزار شد.
وی تصریح کرد: نازنین زهرا ضراب شربیانی از استان البرز در این مسابقات قهرمان جهان شد.
وی اضافه کرد: آنتیا کیانفربه مقام دوم مسابقات بین المللی آی مت دست یافت و کیانا والی نژاد، سپهر خوئینی ، آریان لامعی ، آرسام قدیانی و امیر شهاب زارع بیاتی نیز مقام سوم را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآورشد:آموزش مفاهیم جهانی پایه ریاضی به شیوه آی مت ، روشی نسبتا نوین در دهه های اخیر است که در آن علم و مفاهیم ریاضی به شکل کاملا کاربردی و جذاب از طریق قصه ، بازی و سرگرمی به کودکان یاد داده می شود.
وی با اشاره به اینکه این علم در ایران بسیار نوپاست ،خاطرنشان شد: در سه سال اخیر با تایید دفتر تکنولوژی وزارت آموزش و پرورش در مهدها و پیش دبستانی های کشور آموزش داده می شود.
وی ادامه داد: این رشته برای نخستین بار در آمریکا ابداع شده و کشورهایی مانند چین ، هند، مالزی و روسیه نیز بیش از 10 سال است که کودکان خود را با این شیوه آموزش می دهند تا مفاهیم ریاضی را به طور کاربردی و عینی در جوامع خود گسترش دهند.
غلامی خاطرنشان شد: آی مت یک برنامه منحصر به فرد برای ارتقا و تقویت مهارت های پایه مانند مشاهده کردن، فکر کردن، استدلال، برداشتن موانع خلاقیت در کودکان 3 تا 7 سال است.
2819/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت استان البرز ایران جهان خلاقیت مالزی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۴۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۷۸ خیر حامی کودکان تحت حمایت بهزیستی هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ خدابنده لو بااشاره به اینکه در حال حاضر ۶۷۸ کودک تحت حمایت حامیان این نهاد هستند، گفت: ۳۰۰ کودک نیز چشم انتظار حامی هستند.

وی افزود: این ۳۰۰ کودک و نوجوان تحت پوشش خدمات دفتر مراقبت در خانواده قرار دارند و به صورت ماهیانه امداد مالی دریافت می‌کنند.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان در راستای شفاف سازی نحوه توزیع مشارکت‌های مردمی، تمامی اقلام توزیع شده بین مددجویان در سامانه ارمغان بهزیستی ثبت می‌شود.

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک
  • ۶۷۸ خیر حامی کودکان تحت حمایت بهزیستی هستند
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • مخبردزفولی: گفتمان‌سازی در حوزه‌های علوم پایه و مهندسی باید از سنین پایین در مدارس باشد
  • پروژه ناتمام مقصد گردشگری شدن همدان به نتیجه می‌رسد؟
  • ارائه آموزش‌های امدادی به ۲۵ هزار البرزی
  • بیش از ۲۵ هزار البرزی آموزش‌های امدادی را فراگرفتند
  • تدوین آیین‌نامه ملی اوقات فراغت در دستور‌کار وزارت آموزش‌وپرورش
  • حضور ۳ فیلم کانون در جشنواره بین‌المللی کودکان لکنوی هند
  • هت‌تریک فیلم‌های ایرانی در جشنواره بین‌المللی هند