Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما   در  این رقابتها که  دررده های سنی مختلف به میزبانی کرمان برگزار شد،کرمان با 11 طلا 10 نقره و 9 برنز - گیلان با 7 طلا 5 نقره , 2 برنز- کرمانشاه با 6 طلا 8 نقره و 7 برنز  اول تا سوم شدند
در این دوره از رقابتها که رییس کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا (واکو آسیا) و نایب رییس سازمان جهانی واکو نیز حضور داشت ، اولین بار در کشور از سیستم داوری الکترونیکی مورد تایید کمیته بین المللی المپیک و شورای المپیک آسیا استفاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات 320 ورزشکار از 18 استان  دوروز در ۷ رشته و دو بخش تاتمی و رینگی  رقابت  کردند

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کیک بوکسینگ واکو کرمان قهرمانی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۴۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام احساسی کامران قاسم‌پور برای خداحافظی آقای عضله / کشتی گرفتن با تو باعث افتخار بود

رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا در حالی بامداد دیروز برگزار شد که جیدن کاکس دارنده نشان برنز المپیک ۲۰۱۶ ریو و ۲ طلا، یک نقره و ۲ برنز جهانی که قصد حضور در المپیک پاریس را داشت با شکست ۲ بر ۲ مقابل کالین مور در نیمه نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم، کفش‌هایش را برای همیشه در آورد و از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

در همین راستا قاسمپور با یک استوری واکنشی احساسی به خداحافظی کاکس داشته است. او در پیامی نوشت: ما لحظات خوب و بدی را با هم تجربه کردیم. برای من کشتی گرفتن با تو باعث افتخار بود. تو یک مرد واقعی هستی. نمی‌دانستم اینقدر خوبی تا اینکه در اسلو و بلگراد با تو دیدار کردم. تو یکی از بهترین کشتی‌گیرانی هستی که من با او رقابت کردم. به‌خاطر هر کاری که برای کشتی کردی از تو ممنونم. اطمینان دارم هر جایی باشی تاثیرگذار خواهی بود. خداحافظ جیدن رقیب سخت و قدرتمند و انسان بزرگ و فروتن.

منبع: خبر ورزشی

tags # کشتی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • الفتی در ژیمناستیک تاریخ‌ساز شد
  • بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی از قهرمانی آسیا
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • پیام احساسی کامران قاسم‌پور برای خداحافظی آقای عضله / کشتی گرفتن با تو باعث افتخار بود
  • عکس| پیام احساسی کامران قاسمپور برای جیدن کاکس
  • آغاز رقابتهای کشوری سپک تاکرا به میزبانی سنندج
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفانش را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفان قاسمپور را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم