Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد شرق استان تهران؛ سید مهدی حسینی - معاون فن آوری اطلاعات و ارتباطات بانک - در نشست با رئیس اداره امور شعب شرق تهران و مدیران ادارات این معاونت که با موضوع بررسی وضعیت استان در ارائه خدمات نوین بانکی برگزار شد، اظهار داشت: در سال های گذشته بسیاری از مشکلات فرآیندی و عملکردی معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات با استفاده از گزارشات دقیق مرکز ارتباط مهر شناسایی و پس از تجزیه و تحلیل توسط کارشناسان حوزه های مختلف معاونت فن آوری اطلاعات مرتفع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: سابق بر این تراکنش‌ها بیشتر در شعب انجام می‌شد اما با آشنایی و استقبال مردم از خدمات نوین بانکداری، در حال حاضر بخش قابل‌توجهی از تراکنش‌ها به‌صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد البته برای ارائه خدمات بهتر باید هم‌زمان زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نیز ارتقاء یابد.
 
حسینی بیان داشت: غفلت از امکان کسب درآمد از بسترهای خدمات نوین بانکی در سیستم بانکی نکته قابل تأملی است چرا که در کنار درآمدهای حاصل از پرداخت تسهیلات و مدیریت نقدینگی، استفاده از ابزارهای نوین بانکی نه تنها باعث آسایش، آرامش و سرعت در انجام عملیات توسط مشتریان و همکاران می شود بلکه ضمن اثربخشی بالا، سود آوری مستمر و مناسبی نیز دارد که این سود جزء در آمدهای غیر مشاع بوده و بین سهامداران توزیع می شود.
 
در ادامه، علیرضا چراغی - رئیس اداره امور شعب شرق استان تهران - نیز ضمن ارائه پیشنهادهایی برای بهبود عملکرد بانک در حوزه خدمات نوین، بیان داشت: ارتقاء فرهنگ استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک به همراه فراهم‌سازی زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری از امکانات روز باید مورد توجه جدی قرار گیرد و در اولویت برنامه ها باشد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تراکنش الکترونیکی بانک مهراقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۴۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام

محمد صادق معلم زاده معاون درمان دانشکده پزشکی تربت جام گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده، خوشبختانه بخش شیمی درمانی سرپایی در مرکز آموزشی درمانی سجادیه واقع در منطقه جام راه اندازی شد.

وی افزود: این بخش با هدف ارائه خدمات شیمی درمانی به بیماران مبتلا به سرطان در منطقه جام و ارتقای سطح دسترسی آنها به خدمات درمانی تخصصی راه اندازی شده است.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی تربت جام ادامه داد: از این پس، بیماران منطقه تربت جام، تایباد، صالح آباد، باخرز می‌توانند بدون نیاز به تحمل سفر‌های طاقت فرسا به شهر‌های دیگر، خدمات شیمی درمانی را در همین مرکز دریافت کنند.

معلم زاده با اشاره به امکانات و خدمات ارائه شده در این بخش، اظهار داشت: در بخش شیمی درمانی سرپایی سجادیه، کلیه مراحل شیمی درمانی توسط متخصصان آنکولوژی مجرب انجام می‌شود و همچنین خدمات مراقبتی و حمایتی و مشاوره روانشناسی و مددکاری اجتماعی نیز به بیماران ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نوبت دهی به بیماران در این بخش به صورت اینترنتی انجام می‌شود و امکان نوبت دهی حضوری نیز در محل مرکز فراهم شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • کدام بانک‌ها خدمت چک الکترونیکی را ارائه می‌دهند؟
  • کمبود پارکینگ از مشکلات اصلی ترافیک سنندج است
  • سکوهای ورزشگاه آزادی با هواداران پرسپولیس قرمز شد +فیلم
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با کارت شناسایی جدید انجام می‌شود
  • رویکرد نوین ثبت احوال برای ارائه خدمات به والدین با سامانه تعاملی نام
  • سامانه تعاملی نام، رویکرد نوین ثبت احوال برای نام‌گذاری
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟