Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-08@18:33:16 GMT

جلسه علنی رسیدگی به اتهامات رحیم مشایی

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۳۴۸۲۵

دومین جلسه علنی رسیدگی به اتهامات رحیم مشایی با حضور نماینده رسانه ها برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از منابع حاضر در جلسه دادگاه، حجت الاسلام و المسلمین غضنفرابادی رئیس دادگاه در جلسه اعلام کرد متهم وکلای خود را به دادگاه معرفی نکرده است.
مشایی در پاسخ گفت نگذاشتند وکلایم را ببینم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دادگاه تاکید کرد: وکلای شما چهارشنبه در زندان حضور پیدا کردند شما با انها ملاقات کرده اید و می توانستید با انان  ٤ ساعت دیدار داشته باشید ، علی رغم اینکه وکلا هنوز قرارداد جدید وکالت را به دادگاه ارائه نداده اند.
مشایی بدون پاسخ در این مورد اظهار داشت
کیفرخواست را نخوانده ام
قاضی غضنفرابادی گفت کیفرخواست را برای شما اورده اند اما از پذیرش ان استنکاف کرده اید اسناد ان موجود است
در ادامه رئیس دادگاه از نماینده دادستان خواست از کیفرخواست دفاع کند.
قاضی دستور داد سند استنکاف مشایی از پذیرش کیفرخواست راروی نمایشگر نشان دهند اما مشایی روی خود را برگرداند.
قاضی دادگاه: اقای مشایی به کیفرخواست دسترسی داشتید اما ان را نگرفتید... ما هیچ اصراری به محکومیت شما نداریم شما چرا به محکومیت خود اصرار دارید؟...اقای مشایی می خواهید دادگاه را برای یک ماه دیگر تشکیل دهیم کیفرخواست را مجددا بفرستیم و وکیل خود را معرفی کنید؟... اقای مشایی نفع شما در اینست که از خود دفاع کنید... اقای مشایی درخواست کند وقت را تمدید می کنیم تا از خود دفاع کند اما این را نمی خواهد.
قاضی دادگاه در دومین جلسه دادگاه مشایی گفت: با توجه به عدم استمهال آخرین دفاع از متهم اخذ و دادگاه ختم رسیدگی را اعلام و رای دادگاه در وقت مقتضی صادر خواهد شد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مشایی دادگاه جلسه علنی رئیس دفتر کیفر خواست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۴۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دادگاه‌های علنی بر خط در دادگستری استان کرمانشاه

معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان کرمانشاه از برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد باقر نریمانی امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ اظهار کرد: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب، تأکیدات ریاست قوه قضائیه و در راستای اهداف سند تحول قضائی، برگزاری دادگاه‌ها به‌صورت علنی و برخط به‌عنوان برنامه عملیاتی دادگستری استان، با هدف تقویت زیرساخت و توسعه دادرسی الکترونیک در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: از جمله مزایای برگزاری دادگاه‌های علنی برخط، افزایش دانش و تجربه همکاران و کارکنان دادگاه‌ها، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته حقوق، حقوقدانان و به‌طور کلی عموم مردم، اقناع افکار عمومی، افزایش اعتماد مردم به دستگاه قضائی و همچنین شفافیت در فرآیند رسیدگی و صدور آرای قضائی است.

معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه برگزاری دادگاه‌های علنی برخط را از موارد مطرح شده در اصل ۱۶۵ قانونی اساسی و ماده ۳۵۲ قانون آئین دادرسی کیفری برشمرد و خاطرنشان کرد: امکان مشاهده و حضور مجازی عموم مردم در این دادگاه فراهم شده و علاقه‌مندان به مباحث حقوقی، قضائی و جلسات دادگاه‌ها می‌توانند برخط و از طریق نشانی http://skyroom.adliran.ir/ch/kermanshah-ecourt در این دادگاه‌ها حضور داشته باشند.

کد خبر 750937

دیگر خبرها

  • امیر تتلو آزاد می‌شود؟/ وکیل مدافع تتلو : موکلم توبه کرده/ نوجوانان برای آزادی اش دعا می کنند
  • امیر تتلو در زندان قرآن و نهج‌البلاغه می‌خوانَد | او تمام ‌ماه رمضان را روزه گرفت و برنامه محفل که در شب‌های ‌ماه رمضان پخش می‌شد را نگاه کرد!
  • آخرین وضعیت پرونده امیر تتلو؛ آزاد می‌شود؟
  • فیلم/ دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات سازمان منافقین
  • دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک تروریستی منافقین
  • آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات «تتلو» برگزار شد
  • آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو برگزار شد/ تتلو: اشتباه کردم، هیچ دفاعی ندارم
  • تتلو: اشتباه کردم، هیچ دفاعی ندارم/به دنبال معرفی جایگزین گیاهی برای مواد مخدر بودم!
  • دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین آغاز شد
  • برگزاری دادگاه‌های علنی بر خط در دادگستری استان کرمانشاه