Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آخرین خبر‌ها از تحولات میدانی شمال سوریه حاکیست، یگان‌های موشکی و توپخانه‌ای ارتش سوریه مواضع گروه‌های تروریستی را در جنوب استان ادلب به شدت هدف قرار دادند و ضربات مهلکی را به آنان وارد کردند.

به گزارش میزان، آخرین خبر‌ها از تحولات میدانی شمال سوریه حاکیست، یگان‌های موشکی و توپخانه‌ای ارتش سوریه مواضع گروه‌های تروریستی را در جنوب استان ادلب به شدت هدف قرار دادند و ضربات مهلکی را به آنان وارد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اطلاعات به دست آمده، ۳۵ تن از عناصر تروریستی در شهرک‌های «الخوین و التمانعه» در جریان حملات دقیق توپخانه‌ای و موشکی یگان‌های ارتش سوریه کشته و زخمی شدند؛ چند خودروی مجهز به دوشکا تروریست‌ها در این حملات هدف قرار گرفت و منهدم شد.

از شمال استان حماه خبر می‌رسد، نیرو‌های ارتش سوریه پس از دریافت اطلاعات دقیق، پایگاه گروه تروریستی موسوم به «کتائب العزه» را در حومه غربی روستای «الزکاه» هدف قرار دادند و به طور کامل منهدم کردند؛ در این عملیات حدود ۵۰ تن از عناصر تروریستی کشته و زخمی شدند.

همزمان با عملیات یگان‌های موشکی و توپخانه‌ای ارتش سوریه، هزاران تن از عناصر تروریستی با تجهیزات سنگین و سبک نظامی خود را از مناطق غربی استان حلب و مرکز استان ادلب به خطوط تماس با نیرو‌های سوری در شمال استان حماه و جنوب استان ادلب رسانده اند و آماده نبرد هستند.

به گفته منابع میدانی، «مسلم الشیشانی» فرمانده ارشد گروه تروریستی «جنود الشام» در چند روز گذشته با شماری از سرکرده‌های میدانی نشستی را برای چگونگی مقابله با نیرو‌های سوری برگزار کرده و آخرین تحولات میدانی و راهبرد‌ها در این جلسه بررسی شده است.

به گزارش میزان، با افزایش تحرکات گروه‌های تروریستی، یکی از بزرگترین کاروان‌های نظامی ارتش سوریه به دشت الغاب در شمال غرب استان حماه رسیده است؛ چند گروه دیگر از نیرو‌های سوری به محور‌های شرقی استان ادلب اعزام شده اند و در انتظار آغاز دستور برای انجام عملیات علیه گروه‌های تروریستی هستند.

مناطق مرزی حدفاصل شمال شرق استان لاذقیه و جنوب غرب استان ادلب با شمال غرب استان حماه (دشت الغاب) یکی از حساس‌ترین محور‌های عملیاتی به شمار می‌آید که درگیری‌های سنگین در آن قابل پیش بینی است.

تروریست‌های جبهه النصره، جنود الشام و ... در این محور مهم حضور دارند؛ نیرو‌های سوری در این محور باید ابتدا ارتفاع راهبردی «کبانی» را به کنترل دربیاورند تا بر شهر جسر الشغور و شهرک‌های شمالی دشت الغاب مسلط شوند.

از جنوب شرق استان ادلب خبر می‌رسد، حدود ۹ هزار و ۶۰۰ تن از شهروندان از طریق گذرگاه ابوظهور خود را به مناطق تحت کنترل دولت سوریه رسانده اند؛ ارتش سوریه از چند روز قبل گذرگاه ابوظهور را برای خروج شهروندان از مناطق اشغالی استان ادلب در نظر گرفته، اما گروه‌های تروریستی مانع از خروج تعداد زیادی از مردم شده اند.

به گزارش میزان، گفت: وگو‌های فشرده میان روسیه و ترکیه در خصوص عملیات در شمال سوریه همچنان در جریان است؛ مقامات دولت ترکیه از مقامات روس فرصت ۱۰ روزه‌ای را درخواست کرده اند تا از طریق مذاکره با گروه‌های تروریستی به راه حلی برسند و با تامین خواسته‌های دولت دمشق از انجام عملیات در این محور جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سوریه گروهک های تروریستی ادلب ترکیه داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۶۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد

قوه قضاییه اعلام کرد که امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقام‌های دولتی همچنان وجود دارد.

به گزارش ایسنا، مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد که در پی انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری قوه قضاییه در فضای مجازی و ادعای ممنوعیت ارسال اظهارنامه به مقامات دولتی لازم به توضیح است که اظهار به معنای اطلاع مطلبی به فرد دیگر است. در سال‌های اخیر برخی افراد به‌منظور ارسال و رساندن درخواست‌های شخصی خود به مقامات دولتی به جای مراجعه به روابط عمومی‌ها و ثبت نامه اداری، اقدام به ارسال اظهارنامه کرده‌اند.

با الکترونیکی شدن فرایند ارسال اظهارنامه این موضوع نیز افزایش یافته است و بعضا افراد در قالب ارسال اظهارنامه به مسئولان دولتی، درخواست شخصی خود را مطرح می‌کنند. ارسال درخواست‌های شخصی به مقامات دولتی، فرایند حقوقی محسوب نمی‌شود و باید از طریق روابط عمومی دستگاه انجام شود. همچنین دستورالعمل ممنوعیت ارسال اظهارنامه به مقامات دولتی موضوع جدیدی نیست و این اقدام از سال ۹۲ در حال اجرا بوده است. کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سالانه 12 میلیون شکایت به دادگاه های کشور می رسد سخنگوی قوه قضاییه: رییس قوه قضاییه بنای شکایت شخصی نداشته و ندارد/ خبر فیلتر اینستاگرام صحت ندارد

دیگر خبرها

  • 200 روزه شدن جنگ علیه غزه چه مفهومی دارد؟ مقاومت در این مدت چگونه ادامه یافت؟
  • آماده‌سازی بسته کمک تسلیحاتی جدید آمریکا به اوکراین
  • نتانیاهو هیتلر زمان، نمی‌تواند فرار کند | ترکیه در عراق عملیات نظامی انجام می دهد؟
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهونیستی متفاوت است
  • آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم
  • حزب الله: آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم/ ایران مقتدر حمایت گسترده‌ای از مقاومت دارد
  • حزب الله: آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم
  • سنگ تمام آمریکا برای کودک‌کش‌ها
  • امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد