Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@11:39:25 GMT

بهترین راه مبارزه با فشارخون بیماران قلبی

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۳۷۰۹۳

بهترین راه مبارزه با فشارخون بیماران قلبی

دانش > پزشکی - مطالعات گسترده دانشمندان نشان می‌دهد درمان ترکیبی بهترین راه درمان فشارخونی است که منجر به ناراحتی قلبی می‌شود. بر این اساس داروهای فشارخون در کنار استاتین‌ها می‌تواند بهترین انتخاب در این زمینه باشد.

 

به گزارش خبرآنلاین، محققان موسسه ویلیام هاروی در دانشگاه کوئین ماری لندن نتایج مطالعات گسترده خود را درزمینهٔ بیماری‌های قلبی عروقی منتشر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

{لینک}

به گفته آن‌ها ترکیبی از داروهای کاهنده فشارخون ازیک‌طرف و داروهای موسوم به استاتین (گروهی از داروهای کاهنده کلسترول خون) بهترین راه درمان بیماری‌های قلبی عروقی است.

آن‌ها نتایج تحقیقات گسترده خود را در کنگره سالانه انجمن کاردیولوژی اروپا در مونیخ مطرح کرده و در The Lacent منتشر کردند.{لینک}

دکتر «آجای گوپتا» از رهبران این تحقیق در این کنگره گفت: بیماران 60 ساله که از درد فشارخون رنج می‌بردند در سال‌های 75 تا 80 سالگی به دلیل استفاده ترکیبی از داروهای کاهش فشارخون و استاتین کمتر دچار سکته شده و فوت شدند.

 

5656

 

 

کلید واژه‌ها : فشار خون بالا - فشار خون - بیماری قلبی - سکته قلبی - قلب -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فشار خون بالا فشار خون بیماری قلبی سکته قلبی قلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۷۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد

به گزارش جماران به نقل از آناتولی، با هوش مصنوعی فرآیندهای تشخیص بیماری‌ها و در آینده نزدیک امکان درمان آنها بدون مراجعه به بیمارستان فراهم خواهد شد.

با استفاده گسترده از کاربردهای هوش مصنوعی در بخش سلامت، فرآیندهای تشخیص سرعت می‌گیرد و در آینده نزدیک امکان درمان بدون مراجعه به بیمارستان برای بیماران فراهم می‌شود.

پیشرفت‌های فن‌آوری مانند هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل کلان داده‌ها مزایای بزرگی را در زمینه‌هایی مانند تشخیص زودهنگام بیماری‌ها، برنامه‌ریزی درمان و ارائه مؤثرتر خدمات بهداشتی فراهم می‌کنند.

در حالی که سیستم‌های تشخیصی با پشتیبانی از هوش مصنوعی به پزشکان در شناسایی بیماری‌ها و تعیین روش‌های درمانی کمک می‌کنند، این سیستم‌ها با تجزیه و تحلیل سریع مجموعه داده‌های بزرگ، روند تشخیص را سرعت می‌بخشند و نتایج دقیق‌تری ارائه می‌دهند.

پرفسور ودات گورال، متخصص گاستروانترولوژی در بیمارستان مدیپول ترکیه در گفت‌وگو با خبرنگار آنادولو با بیان اینکه استفاده از هوش مصنوعی در حوزه سلامت رو به افزایش است، گفت: از این سیستم‌ها در تشخیص و شناسایی ضایعات سرطانی نیز استفاده می‌شود.

او اظهار داشت: هوش مصنوعی یک کاربرد بسیار قابل اعتماد در تشخیص زودهنگام سرطان، غربالگری سرطان، اثربخشی دارو و پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه این نمونه‌ها نشان می‌دهد که استفاده از هوش مصنوعی در سلامت منجر به دستاوردهای اقتصادی نیز می‌شود، ادامه داد: با افزایش استفاده از هوش مصنوعی، امکان درمان بدون مراجعه به بیمارستان برای بیماران فراهم می‌شود و به این ترتیب به نوعی بیمارستان‌ها به لطف هوش مصنوعی به سراغ بیماران خواهد رفت.


 

دیگر خبرها

  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟
  • سندرم درس (DRESS) چیست؟ / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • برای خود و دیگران خودسرانه دارو تجویز نکنیم!
  • تغییر سبک زندگی، بهترین درمان کبد چرب / این بیماری تنها مختص افراد چاق نیست
  • رژیم غذایی DASH در کاهش خطرات پس از درمان سرطان سینه موثر است
  • خود مراقبتی و تغذیه صحیح عاملی موثر در پیشگیری از بیماری‌های قلبی
  • ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر