Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از تعیین شعبه ویژه جهت رسیدگی به پرونده‌های مرتبط با مشکلات شهر یاسوج از جمله وانت‌بارها و دست‌فروشی‌ها خبر داد. ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، مهرداد کرمی شامگاه یکشنبه در نشست تصمیم‌گیری در خصوص وانت‌بارهای دوره‌گرد، دست ‌فروشان، ساماندهی جمعه بازار و وضعیت شهر یاسوج با اشاره به مشاجره و بحث و جدل اعضای شورای شهر یاسوج در جلسات، اظهار داشت: شورای شهر در یک نشست داخلی مشکلات را بررسی کرده و سپس شهردار به عنوان نماینده شورا آنها را در جلسات مطرح کند تا دیگر شاهد این بحث و جدل‌ها نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ساختار کمیسیون ماده 100 تا زمانی که شهرداری‌ها نگاه درآمدزایی به آن دارند درست نمی شود، افزود: ماده 100 خودبخود مشکلاتی دارد که خلأ و نقص قانونی است و باید حل شود و البته می‌دانیم که شهرداری‌ها و شوراهای شهر در سطح کشور به دنبال اصلاح این ساختار نیستند چون به آن نگاه درآمدزایی دارند، بنابراین آرای کمیسیون ماده 100 باید در هر صورت اجرا شود.

دادستان مرکز استان کهگیلویه  و بویراحمد در رابطه با بحث وانت بارها هم گفت: جرم وانت‌بارها مشهود است و نیروی انتظامی بدون نیاز به دستور قضایی می‌تواند اقدام کند و اگر لازم باشد در کنار نیروی انتظامی قرار می‌گیریم و کتک هم می‌خوریم.

کرمی بیان کرد: اگر راننده وانت باری در مقابل مامور قانون مقاومت کرد، تمرد کرده است و ما می‌توانیم هم با خود شخص و هم با خودروی او برخورد کنیم.

وی با اشاره به اینکه گاهی اوقات برخورد مأموران شهرداری با دست‌فروشان و وانت‌بارها درست نیست، گفت: وقتی مأمور شهرداری به جای سلام با پا زیر سبد میوه می‌زند جواب این سلام مشت است، وقتی خود مأمور شهرداری شروع‌کننده جرم است چه توقعی از دست‌فروش می‌رود البته این موارد نادر بوده و در جاهایی که غیر از این بوده حمایت کامل داشته‌ایم.

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از تعیین شعبه ویژه جهت رسیدگی به پرونده‌های مرتبط با مشکلات شهر یاسوج خبر داد و گفت: همه پرونده‌های مرتبط از جمله بحث وانت‌بارها و دست‌فروش‌ها در این شعبه مطرح می‌شود.

کرمی ابراز کرد: وقتی می‌خواهیم با پرونده‌های واحد اجرایی برخورد کنیم یک مرتبه می‌بینیم روی پرونده رضایت زده شده که به علت معذوریت‌های قانونی امکان برخورد وجود ندارد، بنابراین از واحد اجرائیات شهردرای می‌خواهیم که یا رضایت ندهند یا اگر رضایت می‌دهند از ما انتظاری نداشته باشند.

انتهای پیام/ش

R41452/P1377/S6,69/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۷۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۸۷ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهدات ارزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده شرکت تجاری برای ایفا نکردن 69 هزار و 603 یورو تعهدات ارزی به ارزش 39 میلیارد و 20 میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ماکو رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نشدن اسناد و مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر بازگرداندن ارز رفع تعهد نشده و محرومیت یک ساله فعالیت بازرگانی، شرکت را به پرداخت 78 میلیارد و 41 میلیون ریال جریمه نقدی معادل 2 برابر میزان ریالی ارز تعهد نشده بر اساس بالاترین نرخ اعلامی بانک مرکزی از زمان دریافت ارز، محکوم کرد.

نجف زاده گفت: با گزارش بانک سپه پیرامون عمل نکردن یک شرکت به تعهدات ارزی، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

 

دیگر خبرها

  • مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه
  • جریمه ۸۷ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهدات ارزی
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها
  • جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان
  • تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان