Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@18:03:32 GMT

ضارب پلیس راهور دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۳۷۷۷۹

ضارب پلیس راهور دستگیر شد

فرمانده انتظامی فارس گفت: ضارب پلیس راهور که هفته گذشته در پی واژگون شدن خودرو خویش، مامور راهور را مورد ضرب و شتم و هتک حرمت قرار داده بود، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار سرتیپ دوم احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی فارس امشب (11 شهریور) در جمع خبرنگاران گفت: ضارب پلیس راهور که هفته گذشته در پی واژگون شدن خودرو خویش، مامور راهور را مورد ضرب و شتم و هتک حرمت قرار داده بود، دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه در اول شهریور امسال، در تعطیلات عید قربان بود که مامورین راهور در جاده در حال خدمت رسانی بودند، اضافه کرد: مامور راهور در حال کمک رسانی به پژو 206 بود که سرنشیان خودرو متوجه می شوند که خودرویی واژگون شده است و بلافاصله مامور برای کمک می رود و می بیند خودرو لندکروزر واژگون شده است.

 

این مقام نظامی با تاکید بر اینکه علائم بیش از 80 کلیومتر ممنوع بوده ولی سرعت خودرو مذکور 138 کیلومتر بوده است، یادآور شد: پلیس شماره یادداشت می کند و برای کروکی کشیدن و فرد ضارب می گوید چرا شماره ما را یادداشت می کنید و به مامور حمله ور می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این اتفاق احساسات پلیس های خارج از کشور را هم برانگیخت، اظهار داشت: سردار اشتری، دستور دادند که این فرد خاطی دستگیر شود و ما رد زیادی از وی داشتیم در مجموع همکاران ما، او را در شیراز دستگیر کردند و وی، از مردم و پلیس عذرخواهی کرده است.

 

سردار گودرزی با تاکید بر اینکه پلیس ما دور از خانواده فعالیت می کند و لباس قانون تنشان هست و به مردم کمک می کنند، پس نباید مورد هتک حرمت قرار گیرند، یادآور شد: طوماری توسط همکاران جمع آوری شده و علاوه بر مامور انتظامی که از وی شکایت کرده است، نیروی انتظامی هم از او شاکی است.

 

وی با اشاره به اینکه تمرد و تعدی، ضرب و شتم و ایراد خسارت به ماشین و دوربین پلیس از جمله موارد شکایت نیروی انتظامی از وی است، افزود: افرادی که با وی همکاری کرده بودند هم دستگیر شدند.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس غدیر افزایش قیمت غدیر خم مقام معظم رهبری عید غدیر استیضاح دبیر ستاد عالی کانون های مساجد سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان سبک شوتوکان ضارب پلیس راهور راهور فرمانده نیروی انتظامی فارس نیروی انتظامی فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۷۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان گفت: قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدقاسم موسوی اظهار کرد: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

کد خبر 748419

دیگر خبرها

  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد