Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@03:51:03 GMT

عجیب‌ترین آگهی استخدام که تاکنون دیده‌اید!

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۳۷۸۵۵

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، در یونان و جزیره‌ سیروس (Syros) کشیشان کلیسا درخواستی برای استخدام یک نگهدارنده‌ گربه داده‌اند. این پرستار باید از 55 گربه به صورت همزمان و همه روزه نگهداری کند. این شغل برای عاشقان گربه‌ها، حرفه‌ای رویایی است. علاقمندان به این شغل باید خصوصیات خاصی داشته باشند، داوطلبان باید سنشان بالای 45 سال باشند و از لحاظ روانی بتوانند با گربه‌ها ارتباط برقرار کنند همچنین باید توانایی نگهداری و غذادادن به 55 گربه را داشته باشند و در صورت نیاز برای گربه‌ها آواز بخوانند و آنها را نوازش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آگهی استخدام 29000 بار در فیس‌بوک به اشتراک گذاشته شده است. درباره‌ مزایای این شغل نیز گفته شده که پرستار هیچ وقت تنها نخواهد بود زیرا همیشه گربه‌ها همواره در کنارش هستند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۷۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی بعد از ظهر دوشنبه در نشست با مسوولان استان اردبیل اظهار کرد: در استان تاکنون ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که دراین راستا رتبه استان در کشور دهم است.

وی افزود: باتوجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارایه خدمات اداری به صاحبان کسب و کارهایی خواهد بود که دارای مجوز الکترونیکی هستند و نامشان در بانک اطلاعات کسب و کار کشور ثبت شده باشد.

فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد: خدمت‌رسانی به واحدهای صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود و آخرین مهلت صدور مجوز الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه در نظر گرفته شده است.

اعتماد اعجازی ادامه داد: کلیه واحدهایی صنفی که تاکنون به اخد مجوز الکترونیکی نشده‌اند، می‌توانند در فرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: این امر به صورت غیر حضوری و رایگان بوده و واحدهای صنفی می‌توانند به دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.

کد خبر 6092289

دیگر خبرها

  • مشکل کمبود پرستار با جذب نبرو حل نمی‌شود/ معیشت بزرگ‌ترین دلیل مهاجرت پرستاران
  • (تصاویر) رونمایی از خودروی چینی با الهام از گربه
  • درخواست جذب سالانه ۱۵۰۰۰ نیروی پرستاری
  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • مالیات بر سوداگری، صیاد دلالان نه مردم عادی
  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • مادر قاتلی که آگهی مفقود شدن فرزندش را منتشر کرد
  • کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟