Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@10:28:34 GMT

امر به معروف و نهی منکر باید در گسترش یابد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۳۸۰۸۳

امر به معروف و نهی منکر باید در گسترش یابد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه درجلسه ستاد امربه معروف و نهی ازمنکراستان اظهارداشت:امربه معروف ونهی ازمنکراز فروعات بسیارمهم دبن اسلام است واهمیت آن بایدبه خوبی برای آحادمردم بیان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بااشاره به اینکه بایداین فریضه الهی بصورت مداوم برای همدیگر یادآوری کنیم افزود:امربه معروف ونهی ازمنکر وظیفه همگانی مردم ومسئولان است ودرصورت تحقق احیای آن جامعه اسلامی درحل مشکلات موفق خواهدبود.

رییس ستاد امربه معروف ونهی ازمنکراستان ازمسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست به غیرازهمگانی کردن این امردینی دردستگاه خود آن رابه خوبی رعایت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی همچنین بربرنامه ریزی صحیح ومناسب برای برگزاری تجمع مردمی درروز هفتم ماه محرم درارومیه ازسوی دستگاه‌های اجرایی تاکیدکرد.

دبیرستادامربه معروف ونهی ازمنکر استان نیز دراین جلسه گفت:هفته امر به معروف از بیستم تابیست وششم شهریورماه باشعارزمینه سازی همه جانبه فرهنگ امر به معروف ونهی ازمنکر درسراسراستان برگزار می‌شود.

سرداراصلانی همچنین ازاجرای ۲۳۰ عنوان برنامه درطول این هفته خبردادوافزود:غبارروبی مزارشهدا، نشست‌های ویژه امربه معروف ونهی ازمنکر ونیزهمایش بزرگ امربه معروف ازجمله برنامه‌های اجرایی این ستاددراین هفته خواهدبود.

انتهای پیام/م

برگزاری جلسه ستادامربه معروف ونهی ازمنکراستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احکام شرعی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۸۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ادامه استقرار شرایط پایدار در منطقه، تا اواسط وقت فردا (دوشنبه) پدیده قابل توجهی برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای بارشی از بعد از ظهر فردا تا شنبه هفته آینده، جو منطقه را تحت تأثیر قرار داده، به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعد و برق و احتمالاً رگبار پراکنده تگرگ در سطح استان کرمانشاه می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: سامانه مذکور که در روزهای دوشنبه و سه شنبه، بارش‌هایی غالباً به صورت رگبارهای بهاری و بیشتر برای نواحی غربی و جنوبی استان در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: سامانه مذکور از روز چهارشنبه تقویت شده، به تدریج سبب گسترش بارندگی به همه نقاط استان خواهد شد.

به گفته زورآوند دمای روزانه هوا که طی امروز و فردا تغییرات چندانی نخواهد داشت؛ از روز سه شنبه تا پایان هفته بتدریج و بشکلی نسبتاً محسوس کاهش می‌یابد.

کد خبر 6091357

دیگر خبرها

  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • نخستین مسجد اسلام گسترش می‌یابد
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • وزش باد در زنجان شدت می‌گیرد